Nova "normalna" konfekcijska veličina za žene koju nose pjevačica Adele i glumica Christine Hendricks, ponukala je trgovačke lance da zatraže nove lutke za odjeću koje izgledom odgovaraju stvarnim ženama, piše Daily Mail.
Britanska tvrtka Displaysense koji proizvodi lutke za odjeću, dobila je 16 posto više narudžbi za lutke konfekcijskog broja 40 i 42 nego prošle godine. Lutke su realnijeg izgleda i odgovaraju stvarnim ženama. Dosada su se koristile lutke konfekcijskog broja 38, iako gotovo 42 posto kupaca nosi veličinu 42 ili 44. Uz to prodaja "veće" odjeće porasla je u posljednjih pet godina za 45 posto, potvrđuje istraživanje.
- Obline su opet u modi, čemu u prilog ide i činjenica da je Christina Hendricks postala seks simbol. Iako Karl Lagerfeld možda želi vidjeti žene isključivo u konfekcijskom broju 0, to je moguće samo na pisti. Najbitnije je da budemo realni i poštujemo želje kupaca - tvrdi glasnogovornik tvrtke Jim Moody.
Osim većih lutaka, ljudi traže i satove s većom lećom, ali i staklenke šireg otvora za ljude s većim šakama. Španjolska vlada je zabranila korištenje premršavih lutaka jer stvaraju bespotrebni pritisak na žene.