To je to što me zanima!

Tri osobine šefa zbog kojih će većina zaposlenika brzo otići

Što nekoga čini užasnim šefom? Nepristojan pristup ili nepoštovanje prema radnicima. Uz to, ako se vaš šef iskaljuje na vama i krivi vas za nešto ispred svih, a ne nasamo, također je jedna od karakteristika
Vidi originalni članak

Bez obzira upravljate li ljudima virtualno ili ne, postoje uobičajeni obrasci i osobine toksičnog upravljanja koje radnici baš i ne obožavaju. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Ove tri najveće pogreške šefovi čine zbog kojih radnici često davaju otkaze:

1. Mikroupravljanje

Koja je jedna pogreška koju šefovi čini češće od ostalih? Mikroupravljanje se smatra pogreškom broj 1. Šef nekome zadaje određeni rok za zadatak, a zatim nastavlja 'provjeravati' i neprestano ga nadzirati kako bi se uvjerio da se stvari kreću. U pravilu, to nije dobro. Dobri menadžeri osnažuju svoje zaposlenike tako što im daju mogućnosti za napredak dok loši menadžeri onesposobljavaju svoje zaposlenike gomilanjem tih mogućnosti. 

Kod mikroupravljanja najčešće nedostaje:

- Izraz kreativnosti ili slobodnog protoka ideja
- Otvorena i transparentna grupna rasprava ili doprinos odluci
- Motivacija tima

Doduše, mikroupravljači su ljudi poput svih nas i vrijedni profesionalci s uglavnom dobrom namjerom. Ono što im nedostaje je svjesno svakodnevno razumijevanje onoga što je potrebno za motiviranje ljudi iznutra. Sveukupno žive u drugom svijetu. Na kraju, mikroupravljači djeluju na svoj način jer ih zanima moć. Kada se moć pojavi onda se pojavljuje i kontrola.

2. Nepoštovanje prema radnicima

Što nekoga čini užasnim šefom? Nepristojan pristup ili nepoštovanje prema radnicima. Uz to, ako se vaš šef iskaljuje na vama i krivi vas za nešto ispred svih, a ne nasamo, onda je on definitivno loš šef. Tu se još može dodati i okrivljavanje drugih radnika za vlastite neuspjehe, odnosno nepravednost.  

3. Njihova je uvijek zadnja

Toksični šefovi djeluju pod pretpostavkom da su glavni te moraju imati zadnju riječ u svemu. Takva osoba ima vrlo nisku emocionalnu inteligenciju. Kada šef ne prikuplja mišljenja drugih i ne sluša kolektivni glas tima u provođenju određene strategije ili vizije, ljudi se ne osjećaju poštovano, a ni cijenjeno. Slijedom toga, mnogi se nakon nekog vremena odlučuju za otkaz, piše Inc.

Idi na 24sata

Komentari 8

  • kaius 09.09.2020.

    danas je većina takvih,i jer ih namjerno stave da budu lovački psi a ne šefovi sa znanjem

  • Hiroo_Onoda 09.09.2020.

    U firmi je bio jedan član uprave (ili drugi čovjek firme?) kojem se baš nikada nije toliko žurilo a da ne bi stigao pozdraviti svog službenika ili radnika i sa njime progovoriti par riječi. Na posao je dolazio odmah iza 7 sati ujutro i radio u svojoj sobi. Sve u svemu jedan veoma pristojan, pribran i uvijek smiren čovjek. U radnom vijeku sam ih vidio puno, ali takvih kao on jedva za prste jedne ruke.

  • gavran1979 09.09.2020.

    ja imam dobru seficu, i kolegicu na poslu. Nekad imamo trzavice ali u globalu sve je ok

Komentiraj...
Vidi sve komentare