Puderi u pedeset nijansi, kako bi se što bolje prilagodili tenu, samo je jedan od primjera kako ton što bolje prilagoditi kupcu. Svijet kozmetike prihvaća i fluidnost ljepote, što znači da ima niz ideja kako zadovoljiti svaki izgled, stil i karakter.
POGLEDAJTE VIDEO: Dnevne i noćne kreme
Na tržištu ćemo primijetiti sve intenzivniju prisutnost kozmetike koja se još više prilagođava individualnosti, od tona kože i kose do pod-tona.
Brendovi se trude ponuditi formule koje daju dojam osobnosti, kao da su nastale po mjeri. Industrija pokušava korisnike uvući u komunikaciju, razgovor, kako bi što bolje razumjela naše potrebe i lifestyle.
Svijet kozmetike i šminke u obzir uzima sve - od tona kože i kose do rase, etničke pripadnosti, dimenzija i ukusa.
Dio kompanija prokušava pronaći način kako napraviti 'custom made' kreme, koje su za sada ipak rezervirane za one dubljeg džepa. Formule rade po mjeri, ovisno o problemima i stanju kože.
Tu su i razni načini pakiranja koji olakšavaju baratanje proizvodima. Naime, trenutno 15% svjetske populacije živi s nekim oblikom invaliditeta, a kako stanovništvo stari, taj će se broj samo povećavati.
Dizajniranje proizvoda, alata i pakiranja imajući na umu ovu demografsku kategoriju trebalo bi biti imperativ za industriju, piše Premium beauty news.