Sve je počelo sa serijom s početka stoljeća, kad su američke epizode 'Toddlers and Tiaras' predstavljale male verzije žena. Zvijezde su bile pretjerano našminkane i stilizirane djevojčice koje su šetale po sceni i predstavljale svoje 'vrline'. S vremenom su dizajneri shvatili da i klinci moraju biti stylish kao i njihove mame, slavni ne znaju granice, pa sada imamo relevantan trend svih živih skupoća za malene.
Danas možemo nabaviti sve moguće modne hitove u mini verzijama, od Dior tenisica do Marni torbi, pa čak i glam haljine.
Naime, mini-me tržište ili kako ga još zovu 'baby bling' super cvate.
POGLEDAJTE VIDEO:
Mnoge obitelji i njihova djeca su influenceri, što nose to se prodaje. Dobri su primjeri iz dviju obitelji, jedna je reality, druga je kraljevska. Naime, djeca Kardashianki su modni uzori klincima diljem svijeta, a i ono što nose prinčevi i princeza od Kate i Williama također se odlično prodaje.
Ovaj trend zapravo je fascinacija javnosti prema životima slavnih osoba, a nastavlja se na njihovu djecu jer ona daju dojam njihova 'stvarnog života'. No i ona postaju marketinški alat - to je posebno izraženo u obiteljima kao Kardashian. Praktički od kad se rode, ta djeca postaju medijski izloženi te su 'ukrašeni' raznim brendovima. Naravno da sve to ima utjecaj na njihovo odrastanje i razvoj, no u svijetu pritiska popularnosti to pada u drugi plan.
I tako mini-me moda i baby bling predstavljaju spoj luksuza i života slavnih osoba, koji su u stanju stvoriti razne trendove.
Nedavno je North West, kći Kim Kardashian i Kanyea Westa, postala viralna - odnosno video u kojemu komentira maminu bisernu Schiaparelli haljinu za koju je rekla da je neukusna.
@kardashfanss Can’t wait for North to rule fashion week when she’s older #northwest #north #kimkardashian #kimkardashianwest #kardashianshulu #schiaparelli #danielroseberry ♬ original sound - Kardash Fanss
Malena ima 10 godina te je neki zovu modnom stručnjakinjom generacije Alpha. To su oni rođeni od 2010. naovamo.
North West je također nedavno osvanula na naslovnici magazina i-D.
Ovaj fenomen djece je sve prisutniji, sve prodaje, pa i mališani. Njihove obitelji i roditelji spremno ih predstavljaju kao bitan element u svijetu modnog spektakla u kojemu svatko može prodati nešto - bitno da je slavan, bez obzira na dob.
Nekada se djecu sakrivalo, slavni su se brinuli da im mališani odrastaju daleko od svjetla reflektora, a neki to rade i danas. No mnogi ulaze u igru, a na to se nastavljaju modni brendovi koji nude mini kolekcije, jer moda je na koncu ogroman biznis, u koji ulaze i bebe - zapravo, čim dođu na ovaj svijet, koji jako voli modni profit.