Istraživanje koje su proveli Reelgood i Learndipity Data Insights pokazalo je da u prosjeku provedemo 18 minuta tražeći što ćemo gledati na Netflixu prije nego što se konačno odlučimo.
POGLEDAJTE VIDEO:
- Odabir televizijske emisije može se činiti nevažnim, ali zapravo je to prilično složena odluka. Postoji toliko čimbenika koje treba uzeti u obzir, kao vaše raspoloženje te večeri, želite li laganu komediju ili psihološku dramu. Kad uzmemo u obzir da je 40% ispitanih željelo gledati nešto drugačije od svog partnera, 18 minuta i ne izgleda tako loše - kažu Arnaud Chevallier i Albrecht Enders, koji se bave ovim problem u svojoj knjizi 'Solvable: A Simple Solution To Complex Problems'.
Oni dodaju da postoje tri ključna problema s kojima se susrećemo kada biramo što ćemo gledati.
Loša pripremljenost
Prije nego što pronađemo rješenje za problem, moramo znati koji problem zapravo pokušavamo riješiti. Dakle, kada je u pitanju odabir onoga što želimo gledati tu večer, moramo znati koju potrebu želimo ispuniti.
- Želite li gledati najbolje ocijenjenu emisiju na Netflixu ili onu koja odgovara vašem raspoloženju? Tražite li nešto za zabavu ili nešto duže i složenije? To su neka od pitanja koja moramo sebi postaviti. Ako vam nije jasno što tražite, gotovo sigurno nećete to pronaći - govore autori.
Loš angažman
Često jedan član kućanstva želi gledati jedno, a drugi član nešto drugo. U slučaju Netflixa to može značiti da jedan partner traži nasilni triler, dok drugi ima na umu romantičnu komediju. Rezultat je često da se te večeri uopće ništa ne gleda.
Ne tražite preporuke
Uobičajena mana u donošenju odluka je oslanjanje na ograničene ili zastarjele informacije iz ograničenih izvora. Umjesto da traže preporuke od prijatelja čije mišljenje cijene, mnogi se korisnici Netflixa u potpunosti oslanjaju na samu platformu da ih vodi, dodaju autori, a piše Metro.
POGLEDAJTE DOM IZ BAJKE U KRLEŽINOM STANU: