- Sada je pravo vrijeme da mijenjamo stvari jer svaka je prepreka zapravo nova prilika da razmislimo i napravimo nešto drugačije. Zapitajmo se što je to što trebamo promijeniti u svijetu - smatra slavni dizajner Tommy Hilfiger.
Ovaj utjecajni američki autor već godinama slovi kao jedan od najuspješnijih dizajnera upravo radi spremnosti na promjene i prihvaćanje novih trendova u svijetu ne samo stila, već i poslovanja.
POGLEDAJTE VIDEO: Torbe od drva dio su održive modne scene
Osmislili su projekt "Make it Possible", čija je glavna uloga ona ekološka, a ključni protokol je što veće iskorištenje otpada koji nastaje u proizvodnji odjeće i modnih dodataka.
Iako nudi kvalitetnu klasiku, jer poslovni ljudi vole njegove sakoe i košulje te prepoznatljive nijanse crvene i plave, Hilfiger je iskusan i u uličnoj modi. Naime, njegove revije posljednjih godina postaju pravi show inspiriran street style scenom.
- Naše su revije uvijek bile, i bit će, način na koji tražimo nove interakcije s našim obožavateljima. Pritom spajamo različite kulture i područja - glazbu, modu i zabavu, na više platformi. Uvidjeli smo da se emocije i interakcija mogu izazvati i digitalnim prezentacijama, jer online svijet ima posebnu moć - uvjeren je dizajner koji već neko vrijeme shvaća važnost i onih koji nisu fizički prisutni na reviji, već je prate na webu.
- Planiramo nastaviti inventivne projekte i otkriti kako se što bolje približiti publici putem online kanala i interakcije sa što više obožavatelja diljem svijeta - zaključio je Hilfiger za InStyle.