To je to što me zanima!

Tko su IT djevojke novog doba? One su stvorene, a ne samo rođene pod sretnom zvijezdom

Već gotovo čitavo stoljeće mediji imaju naziv za cure koje imaju nešto posebno, nedefinirano, i ponekad nejasno za objasniti, to je energija i posebnost koja je krasi. Čak je ponekad važnija od same ljepote
Vidi originalni članak

Pojam IT djevojke, koja ima urođenu posebnu karizmu, dio je lifestyle kulture već gotovo 100 godina. Pojam je nastao u filmu 'Ono', odnosno IT, koji je predstavljen davne 1927. godine. Glavnu je ulogu imala slavna Clara Bow, jedna od najboljih glumica toga doba. Upravo je tada nastao izraz koji koristimo i danas, a u međuvremenu dobile su ga mnoge, od muze Andyja Warhola Edie Sedgwick preko Biance Jagger do Carolyn Bessette-Kennedy i Alexe Chung.

Današnje IT cure zapravo slijede ista pravila kao Influencerice - budite transparentne i što je najvažnije, vjerne sebi.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

No, i ako se to čini spontano, današnje IT cure ne nastaju slučajno, već je to veličanstvena mašinerija. I ako su prije u javnost dolazile slučajno, kao djevojke posebnog stila, danas je to drugačije.

To nije samo posljedica posjećivanja dobrih tuluma, činjenice da vas love fotoreporteri po cesti ili super stila - danas se sve dešava planski. To je posao i iza svake od njih postoji tim ljudi, profesionalaca koji vuku konce.

BOJE I MOTIVI Slojevito je chic: Evo kako ljetne komade uklopiti u novu sezonu

- Prije je bilo moguće pronaći neku zgodnu curu, srediti je i predstaviti kao IT curu, no to danas nije više tako - komentirala je Jeni Rose, viša potpredsjednica i suvoditeljica modnog odjela u kompaniji WME Fashion.

Dobar primjer je Sofia Richie Grainge, ultimativna It cura ovog ljeta. Njezino vjenčanje u travnju 2023. na jugu Francuske izazvalo je burno zanimanje, a korisnici TikToka tagirali su je kao lice 'old money' stila. To su bogataši kroz više generacija, a ne oni novi, kičasti.

Nakon toga dobila je super ugovore s brendovima kao što su Jo Malone i Maybelline, povećala broj pratilaca na TikToku na preko 3 milijuna, sjedila je u prvom redu na Chanelovoj reviji u Los Angelesu — luksuzna kuća napravila je tri haljine za njezino vjenčanje — i zabljesnula na naslovnici magazina Town & Country.

Nitko nije očekivao da će njezina svadba postati tako viralna kao što je bila, ili da će imati tako mnogo objava. No, to ne znači da se do desilo spontano.

- To smo gradili polako, već neko vrijeme radimo na tome, znamo kako to funkcionira, kako birati kreacije - komentirao je njezin stilist Liat Baruch.

VELIKI MODNI HIT Retro klasik kojemu se često vraćamo: Kožnjak u pet stilova

Za one koji su već u javnosti, često je dobro koordinirana i dobro reklamirana promjena stila ono što im daje status IT. 

Slična je situacija s Anne Hathaway, koja posljednjih godina ima zaokret u stilu te je sa stilisticom Erin Walsh napravila dobar posao.

Njezine modne kombinacije vinule su je u sam vrh - primjer su bijela Armani Privé haljina u Cannesu i roza mini kreacija i platforme s potpisom Valentina.

I dok je Anne sada prigrlila nešto glamurozniji stil, Nicole kao da se primirila, jer publika se sjeća njezina statusa s početka milenija - partyji i izlasci bili su njezin lifestyle. Sada je ikona 'tihog luksuza', prava ikona Gen Z stila.

Vogueova rubrika o vjenčanjima postala je top platforma za nove It djevojke, jer njihove priče pune fotografija nude ljudima način da steknu sveobuhvatan uvid u stil i ukus mladenke, izjavila je publicistica Robyn DelMonte.

Još jedna ikona stila i IT djevojka postala je Ivy Getty, praunuka naftnog tajkuna J. Paula Gettyja. Također na vjenčanju - njezino je održano u studenom 2021. u San Franciscu, a detaljno ga je objavio upravo Vogue. Od tada je također bila na naslovnici Town & Country i postala bitna na sceni, posjećujući događaje poput Met Gale i Cannesa.

Getty ima sve odlike klasične IT djevojke — slavnu obitelj, prekrasan izgled, super osjećaj za stil. Ali danas joj treba još nešto da bi se proslavila, a to je tim i ekipa koja je prati te kreira sadržaj.

Tako je imala publicisticu za vjenčanje, stručnu Savannah Engel, s kojom radi i dalje. Nadalje, u timu su Federica Parruccini koja je zadužena za komunikaciju s medijima, kako bi sve bilo pokriveno.

- Željela sam naučiti kako se bolje brendirati, ali i ne osjećati se kao da se 'brendiram. Htjela sam se osjećati autentično - komentirala je Getty, piše CNN.

Parruccini je izjavila da je tu bitno nešto autentično, da ako Getty ide na reviju, da se stil slaže s njezinim, kako bi bila uvjerljiva.

- Cilj nije da ona postane poznata, već samo stvoriti brend. Ne radi se o sljedeće dvije godine, radi se o sljedećih 10 do 15 godina - komentirala je Parruccini.

Uz pomoć društvenih medija, današnje IT djevojke mogu iskoristiti interes javnosti i pretvoriti sve skupa u dugotrajnu karijeru. Netko poput Hailey Bieber počeo je kao model i zvijezda društvenih medija, a zatim je dobila boost radi veze s Justinom Bieberom. Sada ima i beauty liniju Rhode.

- Biti kratko vrijeme slavan nije teško, no biti hit godinama, to je već nešto posebno - izjavila je Rose.

Danas sve te djevojke imaju tim ljudi oko sebe te ekipu koja se brine o njihovom imidžu.

Sve ih je više i sve je veća konkurencija za status IT djevojke.

Potrebno im je i samopouzdanje da bi bile slavne na taj način, ističe Baruch. To je ta karizma koju grade godinama, održavajući status u vrhu scene. One karizmatične imaju šansu postati IT djevojke, no ipak im treba tim koji će ih plasirati.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • motar. 29.10.2023.

    Stvorena sam pod sretnom zvijezdom 😉

Komentiraj...
Vidi sve komentare