Ellie Goldstein (18) na Guccijevom Instagram profilu dobila je više od 800.000 likeova, a ta brojka raste svake sekunde, piše Metro.
POGLEDAJTE VIDEO: Luca je posvojio curicu s Down sindromom nakon što ju je odbilo 20 obitelji
Gucci je Ellie angažirao u kampanji za maskaru, a iza nje stoji agencija Zebedee Management koja predstavlja modele s invaliditetom. Ellie je s njima potpisala ugovor prije tri godine i od tada ne prestaju stizati angažmani.
- Iznimno smo ponosni na Ellie i svidjeli su nam se predivni komentari koje su ljudi ostavili na Instagramu. Ona je uvijek voljela biti u središtu pažnje i pred kamerom, tako da je prilično samouvjerena i rado sluša upute - kazala je mama Yvonne.
Ellie trenutačno pohađa umjetnički tečaj na koledžu u Redbridgeu, a za Guccijevu kampanju je u Londonu provela jedan dan.
- Zaista sam uživala biti model i svidjelo mi se nositi Guccijevu haljinu. Ponosna sam na fotografije i voljela bh postati slavna. Radujem se i suradnji s drugim brendovima- dodala je Ellie.
Njezina mama kaže da je Ellie još od malih nogu voljela sudjelovati u raznim izvedbama, pa je pohađala satove glume i plesa već od pete godine.
- Gluma je njezina strast i sudjelovala je u puno predstava. Rado izlazi i želi da je drugi čuju i vide. Engleski joj je odličan, a ima sjajno pamćenje što joj pomaže upamtiti scenarij - kazala je mama.
Ellie je postala model kad je njezina prijateljica vidjela oglas na Zebedee Management te ju je ohrabrila da im se javi. Od 2017. godine redovito surađuje s tom agencijom. Sudjelovala je u brojnim promotivnim kampanjama, uključujući i kampanju Superdrug Christmas iz 2018. godine koja se prikazivala na svim televizijama u udarnom terminu.
Surađivala je i s Nikeom za kampanju Women's World Cup lani.
- Ona je jedina između 10.000 drugih modela. Brendovi sad ne mogu reći kako javnost ne želi vidjeti modele s invaliditetom, jer im je ovaj post na Instagramu pokazao drugačije. Inkluzija svih ljudi u industriju je važna, ne samo zbog njihovih prava i etičkih načela, nego jer ima i poslovnog smisla. Kupovna moć ljudi s invaliditetom procjenjuje se na 2 bilijuna kuna godišnje, što je nevjerojatan iznos - kazala je Laura Johnson iz agencije Zebedee.
- Ellie je predivna iznutra i izvana. Vrlo je profesionalna, a donosi radost u svaku prostoriju. Prirodno je lijepa, a ima vještine koje su potrebne za ovaj posao. Za nju to znači sve, kao i za njezinu obitelj i društvenu zajednicu. Zaista se nadamo da će i brendovi to prepoznati te uključiti modele s invaliditetom u svoje kampanje i da će to postati norma - zaključila je.