To je to što me zanima!

Tinejdžerica postala prvi model sa sindromom Down za Gucci

Nakon što su se njezine fotografije ovog mjeseca pojavile u Vogue Italia, Ellie je pozirala i za Gucci te postala prvi model s Downom za tu kuću. Fotografije su objavili na Instagramu i oduševili ljude
Vidi originalni članak

Ellie Goldstein (18) na Guccijevom Instagram profilu dobila je više od 800.000 likeova, a ta brojka raste svake sekunde, piše Metro.

POGLEDAJTE VIDEO: Luca je posvojio curicu s Down sindromom nakon što ju je odbilo 20 obitelji

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Gucci je Ellie angažirao u kampanji za maskaru, a iza nje stoji agencija Zebedee Management koja predstavlja modele s invaliditetom. Ellie je s njima potpisala ugovor prije tri godine i od tada ne prestaju stizati angažmani.

- Iznimno smo ponosni na Ellie i svidjeli su nam se predivni komentari koje su ljudi ostavili na Instagramu. Ona je uvijek voljela biti u središtu pažnje i pred kamerom, tako da je prilično samouvjerena i rado sluša upute - kazala je mama Yvonne.

PRESLATKO Viralna senzacija: Dječak (2) s Downom pjeva uz Aliciju Keys

Ellie trenutačno pohađa umjetnički tečaj na koledžu u Redbridgeu, a za Guccijevu kampanju je u Londonu provela jedan dan.

- Zaista sam uživala biti model i svidjelo mi se nositi Guccijevu haljinu. Ponosna sam na fotografije i voljela bh postati slavna. Radujem se i suradnji s drugim brendovima- dodala je Ellie.

Njezina mama kaže da je Ellie još od malih nogu voljela sudjelovati u raznim izvedbama, pa je pohađala satove glume i plesa već od pete godine.

- Gluma je njezina strast i sudjelovala je u puno predstava. Rado izlazi i želi da je drugi čuju i vide. Engleski joj je odličan, a ima sjajno pamćenje što joj pomaže upamtiti scenarij - kazala je mama.

BRAVO, ANTE! Dječak s Downom za Palčiće: Skupio 20.350 kn 's Giggsom'

Ellie je postala model kad je njezina prijateljica vidjela oglas na Zebedee Management te ju je ohrabrila da im se javi. Od 2017. godine redovito surađuje s tom agencijom. Sudjelovala je u brojnim promotivnim kampanjama, uključujući i kampanju Superdrug Christmas iz 2018. godine koja se prikazivala na svim televizijama u udarnom terminu. 

Surađivala je i s Nikeom za kampanju Women's World Cup lani. 

TJEDAN MODE U NEW YORKU Manekenka s Downom je nosila reviju: 'Želim biti inspiracija...'

- Ona je jedina između 10.000 drugih modela. Brendovi sad ne mogu reći kako javnost ne želi vidjeti modele s invaliditetom, jer im je ovaj post na Instagramu pokazao drugačije. Inkluzija svih ljudi u industriju je važna, ne samo zbog njihovih prava i etičkih načela, nego jer ima i poslovnog smisla. Kupovna moć ljudi s invaliditetom procjenjuje se na 2 bilijuna kuna godišnje, što je nevjerojatan iznos - kazala je Laura Johnson iz agencije Zebedee.

- Ellie je predivna iznutra i izvana. Vrlo je profesionalna, a donosi radost u svaku prostoriju. Prirodno je lijepa, a ima vještine koje su potrebne za ovaj posao. Za nju to znači sve, kao i za njezinu obitelj i društvenu zajednicu. Zaista se nadamo da će i brendovi to prepoznati te uključiti modele s invaliditetom u svoje kampanje i da će to postati norma - zaključila je.

Idi na 24sata

Komentari 4

  • Vito1 01.07.2020.

    Koliko je "osoba s posebnim potrebama" u Hrvatskoj osigurano iz državnih zakona??? Na primjer djete rođeno "s invaliditetom" nakon 18-e godine ostaje bez ikakvih dodataka i pomoći od državnih "institucija. Ako takvoj osobi umru roditelji praktički ju izbace iz sustava pa nek se sama snalazi. O takvima novinarima je zabranjeno pisati. Ali pišu o onima kojima su pomoć roditelji s "uglednim prijateljima" pa samo zbog toga "uspiju doći u medije". Slijepe osobe, osobe rođene bez ruku, nogu, slične prirodne "deformacije" u Hrvatskoj su "zabranjena tema" do izbora i na svjetski dan točno određenog "invaliditeta". Uuuužžžžaaassss o d države. Najgore od svega što to uhljebe i krave muzare uopće ne dotiće, a prave se humanima i razumnim bićima.

  • Vito1 01.07.2020.

    Baš me zanima dobiva li ona više od Gucci-a??? Ili je ona prava volonterka pa čistu zaradu dijele gučijevi dioničari. Stvarno izrabljivanje bolesti do sramote. Baš briga bogate za bolesne. Oni zarađuju na svakoj bolesti, a bolesni i dalje nemaju nikakvu korist od takvog oglašavanja. Višak kromosoma možda nije bolest, ali je "smetnja" razvoju djeteta u bilo kojem društvu, negdje manje negdje više. U Hrvatskoj "takve" koriste isključivo za potrebe predizbornih kampanja bilo koje vrste.

Komentiraj...
Vidi sve komentare