Britanski saloni bilježe sve češće zahtjeve za tretmanom tijekom kojega frizeri ne razgovaraju s klijentom. Frizerski su saloni oduvijek bili mjesta na kojima se čavrlja, odnosno sa svojim frizerom imamo poseban odnos.
Danas se to djelomično mijenja, jer ljudi žele mir i tišinu, a neki i nose laptope pa rade u vrijeme tretmana, piše Guardian.
Neki komentiraju kako im je ugodno dok šute i nikog ne slušaju, jer se više ne osjećaju nepristojno ako nemaju želju razgovarati.
POGLEDAJTE VIDEO: 'Mermaid' valovi
- Stalni razgovori o pandemiji imali su jako negativan učinak na ambijent salona, a nedostatak pozitivnosti iscrpljivao je i klijente i osoblje - izjavila je frizerka Ash Boughton koja ima salon u Sydneyu.
Ističe da je sve više klijenata koji traže 'tihi tretman' prije dolaska u salon.
Frizerka ističe da je još jedna stvar bitna pri dolasku u salon.
- Mi frizeri moramo također shvatiti tko od klijenata želi šutjeti te se držati te preporuke i shvatiti njezinu ili njegovu potrebu za tišinom - otkrila je frizerka.
To je, kaže, lakše sa stalnim klijentima za koje zna kako reagiraju i što žele.
I iako neki vole pričati, ipak svako malo šutnja je poželjna, nije svatko svaki put za razgovor. Zato im ovaj novi upitnik olakšava pripreme za rad, a i bolje je kad znaju što i kako klijent želi.
Frizerska je industrija 'vrlo brbljava', no bitno je shvatiti kakav je klijent i što želi - pored dobre frizure.
S frizerima imamo osoban odnos i dobro je popričati s njima, no činjenica je i da je frizeru lakše koncentrirati se na rad dok nitko ne priča.