To je to što me zanima!

'Tihi luksuz' osvojio je svijet: Simbioza kvalitete tekstila i elegancije bez očitog kiča

Mnogi modni brendovi natječu se danas da budu na listi 'quiet luxury' stila o kojemu se najviše govori - radi se o inspiraciji jednostavnom ljepotom odjeće, bez nabrijane logomanije
Vidi originalni članak

Relativno nedavno, ovaj je stil započeo sa serijom 'Succession', u kojemu glavni likovi, super bogataši, nose jednostavne kreacije bez logotipova, umiveni minimalizam koji ih čini posebnima. Naime, ne treba im brend da bi se producirali, oni su klasični i znaju da je logomanija kičasta. Tamno plavi i bež tonovi te razni pasteli, dobra forma i kroj ono su što čini 'tihi luksuz' jednim od najjačih stilova jeseni. Naravno, svemu je pomogla i pandemija, koja je modno gledano dala značaj kvalitetnim komadima koje nosimo niz sezona, što znači manje mikro trendova koji dođu i prođu u par dana.

Dakle, skloni smo kvaliteti, a to znači dobar tekstil, baš kao i forma koja nas čini elegantnima. Bezvremenski chic ono je što 'tihi luksuz' propagira iz dana u dan - za razliku od onog koji je prepun imena brendova, to bi bio luksuz koji 'vrišti'.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Danas postoji niz modnih kuća koje imaju fantastične materijale te se logo gotovo i ne vidi, nalazi se na nekom diskretnom mjestu ili samo na ušivenoj etiketi.

Ujedno, taj trend je više 'old money' nego 'new money', baš zato što novopečeni bogataši vole pokazivati brendove i stanje na računu, putem odjeće, dok oni koji su s novcem odrasli, znaju da je elegancija nešto sasvim drugo.

OUTFIT DANA Pravi francuski chic: Prugasti kardigan u varijanti crne i bijele

Naravno, svemu su pogodovali i eko trendovi, odnosno jačanje svijesti modne publike o sve većem problemu gomilanja otpada - previše kupujemo, a onda i previše bacamo. Čuvajmo prirodu odijevanjem kvalitetnije odjeće, jedna je od poruka.

KRISTALNE CIPELE Mladenka nosi ravno: Super natikače i sandale za one koje na vjenčanju ne žele potpetice

Sve brži ciklusi mode postali su nezaustavljivi, odnosno nitko baš i ne zna kako to prekinuti, pa se modne kuće 'bore' manjim kapsula kolekcijama. Njih možemo nositi i kombinirati lako iz dana u dan, no činjenica je da high street scena ne povlači ručnu.

Stoga je pitanje zapravo kako će se sve to smanjiti, proizvodnja i bacanje robe. Ipak, u trendovima kao što je 'tihi luksuz' vidimo slamku spasa, stoga ćemo se ove jeseni uputiti u potragu za jednostavnim, nešto kvalitetnijim komadima. Barem dio publike.

Nova modna kampanja Zoran Mrvoš se na modnu scenu vraća kampanjom snimljenom u oazi kurije Modić-Bedeković

Dakle, ne morate imati značajno duboki džep da biste rekreirali ovaj stil - tražite nešto kvalitetnije i klasično, takve komade imaju i nešto pristupačnije kolekcije. Ovdje trendovi nisu bitni, već upravo suprotno, a to je da kroj i forma odolijevaju svim tim mikro trendovima. Nije ih lako ignorirati, no glavne stvari neka budu klasične. Primjer su kaputi, košulje, bluze, hlače, haljine.

Ovdje je riječ i o stilu koji je lako nositi i kombinirati svakodnevno, praktično je kad sve paše sa svime. Bonus je, dakle, i ušteda na cjelokupnoj garderobi pa na kraju ispada da je 'tihi luksuz' zapravo dostupan svima te ujedno ekonomičan.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare