Na prošlogodišnjem Zagreb Chill&Grillu mnogi su se zaljubili u njihovu CIPA-u, ali do danas su Gardenovci izbacili još brdo novih etiketa! Provjerili smo što se novoga kuha, a odgovore su nam dali njihovi majstori pivari Nick Calder Scholes i Tom O'Hara.
Kako vam je bilo na prvom festivalu, i koja su vaša očekivanja od ovogodišnjeg?
Bilo nam je super, evo nas opet. Zagreb Chill&Grill je odlično mjesto za popularizaciju craft pivarstva, građenje šire priče o gastronomiji, prilika za učenje o sparivanju hrane i sjajna prilika za druženje na otvorenom i chillanje. Tako da sve ponavljamo i ove godine.
Koliko ćemo vaših craftova imati priliku probati?
Moći ćete probati dva točena piva i tri u limenkama. Imat ćemo naš Premium Pilsner i US IPA dostupne na točioniku. Također ćemo imati i svježe limenke Naše IPA-e i Azacca Pale iz SIngle Hop serije.
Možete li nam preporučiti neko vaše pivo uz određeni komad mesa s roštilja?
Naš Pale Ale se stvarno dobro sparuje s kvalitetnim burgerom jer gorčina super prolazi kroz meso i može se suprotstaviti mesnim okusima bez da ga izdominiraju. Stout se uvijek dobro sparuje s bilo kojim komadom mesa koji se kuha na nižoj temperaturi i sporo.
Kakvi su trendovi u svijetu što se tiče craft pivarstva i piva?
Trendovi u craft pivarstvu se uvijek mijenjaju, ali sada vidimo masovni pokret povratka prema dobro napravljenim lagerima. To je pivo koje se lako pije, pristupačno je i stil je tradicionalan, te je uvijek bio i bit će popularan u Europi.
Za one pustolovnije, souri i saisoni miješane fermentacije su veliki trend u usponu. Pivovare se igraju s različitim metodama fermentacije, različitim kvascima i bakterijama, i raznim dodatcima voća i začina kako bi stvorili kompleksna, ali pristupačna piva.
Kakva je situacija kod nas? Što se mijenja na bolje, što bi još trebalo poboljšati?
Situacija u Hrvatskoj se brzo poboljšava. Postoje neke nove zanimljive pivovare koje će uskoro otvoriti vrata, kao što je Positive Brewery, a postojeće pivovare su sve jače.
Najvažnija stvar koju treba poboljšati je ukupna konzistentnost proizvoda i kvaliteta u produkciji i edukacija u barovima i prodajnim lancima. Zajednica je vrlo jaka i otvorena i svi mi trebamo nastaviti raditi zajedno da bi došli do toga. Mudrac je jednom rekao da rastuća plima diže sve brodove.
Koji su vam planovi i programi za ovu sezonu, čime ćete nas iznenaditi?
Ovo je sezona kada kuhamo pivo kao ludi prije nego horda turista dođe u zemlju, na obalu i na naše festivale u Tisnom. Ako bi vam rekli koji su nam planovi, to ne bi više bilo iznenađenje, ali držite otvorene oči jer spremamo neke super svježe soure, našu proljetnu saison seriju, pojačani Milkshake IPA iz eksperimentalne serije...
Sve će biti dostupno svježe na našem točioniku na Žitnjaku, u The Garden bar & Kitchenu u Preradovićevoj, kao i novom kojeg uskoro otvaramo u Čakovcu.
Organizator festivala je Gastro.hr, a glavni medijski partner 24sata.Generalni pokrovitelj je Podravka, a ostali partneri su Pevec, Jamnica kao službena voda festivala, Tele2, Labud - Kisko i Permetal, Dukat - President, Zvijezda, Jack Daniel’s Tennessee Whiskey, Mesna industrija Ravlić, Nescafé, Jadransko osiguranje i TOI TOI. Sve o najboljem festivalu klope, cuge i mjuze pročitajte na www.ChillGrill.hr.