Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Retro minimalizam: Pet modela sandala koje će se nositi u ljeto
Krastavci, vafli, pizza, hamburger i žitarice zapeli su dizajnerima za oko i zub, a rezultat su modeli koji izgledaju izuzetno fino i pozivaju na brzi ručak. Vodeći svjetski brendovi svako malo donose male, limitirane edicije u kojima istražuju svijet hranjivih sastojaka, u stilu motiva, boje i uzorka. A rezultat je genijalan.
Model u zelenim nijansama Grillo’s Pickles x Patrick Ewing “The Pickle” (2019) inspiriran je, naravno, krastavcima. Vlasnik kompanije krastavaca Travis Grillo nije slučajno napravio ovu suradnju. Naime, umalo je dobio posao u Nikeu, no nakon neuspjelih pokušaja, odustao je od karijere u modnoj industriji i pokrenuo proizvodnju krastavaca, po starom receptu vlastite obitelji. Na koncu je napravio uspješan biznis s hranom, no ipak je osmislio i tenisice, s kompanijom Patrick Ewing.
I krafne su dobile svoje modne dodatke: Sportski brend Saucony napravio je dizajn Kinvara Dunkin’ Donuts (2018, 2019), a Nike je potpisao Kyrie 2 Ky-Rispy Kreme (2016). Simpatične boje i dizajn koji podsjeća na omiljene slastice idealan su estetski okvir za modele koji vole ljubitelji limitiranih kolekcija.
Slavne Vansice imaju fini štih u varijanti inspiriranoj pizzom, hamburgerima i malim krafnama. Ime modela je Vans Late Night Pack (2019).
Nike Chicken and Waffles (2016) inspirirane su još jednim slatkim jelom, a vafli su doslovno rekreirani kroz prepoznatljivu teksturu i umak koji izgleda kao da curi po znaku kompanije.
Model Brooks “Spirit of Boston” (2015) donosi motiv Bostona, odnosno jastoga. Kreacija je predstavljena uoči bostonskog maratona prije pet godina, a krasi je snažan kontrast crvene i plave.
Slavni sladoled i još slavnije tenisice napravili su suradnju ove godine. Ime modela je Nike SB Dunk Low Pro Ben & Jerry’s, a sami dizajn podsjeća na njihove slatke formule, kroz boje i motiv curenja rastopljenog sladoleda.
Saucony Shadow 6000 Saucomole (2019) tenisica je inspirirana meksičkim umakom od avokada iliti guacamolom. Prepoznatljiva zelena nijansa i antilop tekstura podsjećaju na hranu i slavni umak. Smeđa nijansa predstavlja - tost.
Brzu hranu valja začiniti gaziranim pićem, pa se i Coca Cola pridružila grupi miljenika hranjivih motiva. Naime, napravili su suradnju s brendom Convers (2017-2019) i predstavili niz varijanti u kolorističkim kombinacijama kontrastnih motiva s naglaskom na logo kompanije. Rekreirali su slavni model Chuck Taylor 1970.
U moru inspiracije brzom hranom, našla se i jedna varijanta inspirirana žitaricama, pa je Nike osmislio LeBron Cereal kreaciju. Posveta je to košarkašu LeBron Jamesu, a tema je Fruity Pebbles, slavni doručak koji obožavaju djeca diljem svijeta. U motivima kolekcije kasnije se našao i motiv nalik na Honey Nut Cheerios, objavio je Forbes.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Retro minimalizam: Pet modela sandala koje će se nositi u ljeto
POGLEDAJTE NOVI KULINARSKI SHOW 'DESERTI OD OKA': Lovac Dean Kotiga u kuhinji - je li bolji slastičar ili influencer?!