To je to što me zanima!

Talijanski muzej Uffizi postao je TikTok senzacija: Zabavlja ljude

Ove je godine većina svjetskih muzeja privremeno zatvorila svoja vrata zbog javnozdravstvenih propisa vezanih uz koronavirus, no neki muzeji su se snašli i prebacili svoj muzej u virtualne vode
Vidi originalni članak

U nastojanju da svoje zajednice, buduće posjetitelje i donatore zadrže, mnogi muzeji organiziraju edukativne Facebook susrete uživo ili virtualne obilaske putem web stranica poput Google Arts & Culture, koje nude trodnevne šetnje virtualnom galerijom i druge interaktivne aktivnosti. Dok su se neki muzej odlučili pridružiti TikToku kako bi se povezali s korisnicima.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Naime, Galerija Uffizi, muzej umjetnosti iz doba renesanse u Firenci u Italiji, koristi TikTok za oživljavanje svojih statua i slika. Kao što je istaknuo Alex Marshall iz New York Timesa, Galerija Uffizi jedan je od jedanaest muzeja širom svijeta sa svojim službenim računom na TikTok-u. Uffizi je u početku bio malo poznat strancima s prostora likovnih umjetnosti, ali TikTokovi su mu dali novu bazu obožavatelja.

Kip iz 19. stoljeća koji se nalazi u muzeju, a naziva se 'Psiche abbandonata' Pietra Teneranija, savršeno je predstavljen uz Adeleinu pjesmu 'Someone liku you'. Taj je TikTok najgledaniji je video na računu muzeja, a pregledan je više od 80.000 puta.

Drugi TikTok prikazuje kako Medusa pretvara koronavirus u kamen, dok na je na idućem TikToku korištena pjesma Doja Cat i animiran portret koji je naslikala Agnolo Bronzino iz Eleonore iz Toleda, a zove se 'Vojvotkinja od Firenze'. Na TikToku se vidi kako ona pleše i živi svoj život punim plućima.

Muzej se također oslonio i na popularni zvučni zapis: 'Bored in the house, I'm in the house bored' ali i ostale poznate zvukove TikToka koji prikazuju predmete iz muzeja koji međusobno razgovaraju ili oponašaju mjere društvenog distanciranja.

Mnogi TikTokovi uključuju talijanski dijalog i naslove, ali čini se da komentatori različitih kultura uživaju u sadržaju koji, jednostavno rečeno, likovnu umjetnost čini pristupačnom i relevantnom za mase.

Tko god radi ove Tiktokove, nadam se da ćete dobiti povišicu - napisao je jedan korisnik na TikTok profilu Uffizi Gallery.  Inače, Ilde Forgione, je administrativna pomoćnica muzeja i vođa ovog TikTok profila.

- Ponekad morate ljudima dati drugačije stajalište, nešto što kaže:  'Umjetnost nije dosadna. Umjetnost nije nešto što o čemu samo učite u školi. To je nešto što možete sami otkriti - rekla je Forgione, piše Insider.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare