To je to što me zanima!

Talijani obožavaju modernu kuhinju s hrvatskim potpisom

Konceptualna kuhinja premijerno je predstavljena na prestižnom milanskom sajmu 'Eurocucine' gdje je prepoznata kao jedan od najinovativnijih projekata
Vidi originalni članak

Kad se spoje legendarni slavonski hrast, tople pastelne boje i identitet slavonske kuće nastaje kuhinja “Slavonika”, plod suradnje mladih hrvatskih dizajnera i tvrtke Ancona iz Đakova.

Kuhinja je izvrstan spoj tradicije i modernog dizajna – ona je reinterpretacija emotivne dimenzije atmosfere tradicionalne slavonske kuhinje kao središnjeg mjesta za druženje te kuhanja i druženja na otvorenom.

Iza nje stoje mladi hrvatski dizajneri Nataša Njegovanović, Karla Paliska i Tvrtko Bojić, koji su pod vodstvom Nikole Radeljkovića, koji je vodio strateški razvoj proizvoda, osmislili koncept kojim se kroz karakteristične boje, mirise i materijale oživljava identitet slavonske kuće i samoga geografskog podneblja toplim pastelnim bojama i znamenitim slavonskim hrastom.

“Slavonika” je izrasla iz tipologije tradicionalne slavonske kuhinje čiji su sastavni elementi bili stol za pripremu jela i objedovanje, kredenc i ormar za pohranu posuđa te polica koja se nalazila u smočnici, a u kojoj se čuvala zimnica i delicije.

Njihovom reinterpretacijom pridružen im je i novi element, poput modularnih ormarića, neizbježnih za funkcionalnost suvremene kuhinje.

- Konceptualna kuhinja ‘Slavonika’ prva je suradnja slavonske tvrtke Ancona Grupa s hrvatskim dizajnerima započeta u nastojanju da se naše postojeće tehnološke mogućnosti kao proizvođača namjenski projektiranog namještaja za sektor opremanja usmjere u stvaranje proizvoda veće dodane vrijednosti.

S obzirom na to da Ancona Grupa posjeduje i svoj brend kuhinja Moon, odlučili smo iskoračiti iz stereotipnog pristupa kuhinjama i okrenuti se dizajnu pri stvaranju jednog novog pogleda na kuhinje, a gradeći na slavonskoj baštini, tj. okruženju iz kojeg djelujemo - istaknuo je Markica Stanušić, predsjednik uprave Ancona Grupe.

Nakon poticajnog nastupa na milanskom sajmu, Ancona Grupa nastavit će s razvojem proizvoda iz koncepta “Slavonika” u svrhu pripreme proizvoda za tržište, a u sljedećih pola godine planira se i otvaranje showrooma u Zagrebu.

Idi na 24sata

Komentari 3

  • 10.06.2018.

    nije loša kuhinja

  • volim slatko 10.06.2018.

    Fora je kuhinja; sviđaju mi se te otvorene fronte i stalaže kao i prirodno drvo samo je mala granica da ne pomisliš jesi li u špajzi ili kuhinji tako da ipak fali da tako kažem koji statement element..ali da je vrlo slična rustikalnim mediteranskim kuhinjama, je :)

  • Constellation 🖤 10.06.2018.

    Istina...osim toga, vole i naše more, dobro pojesti, ne žale potrošiti..itd. Treba znati iskoristiti na pravi način resurse koji su nam bogomdani...

Komentiraj...
Vidi sve komentare