To je to što me zanima!

Švedski brend Cos pokrenuo platformu za rabljenu odjeću

Brend u vlasništvu H&M-a pokrenuo je online "dućan" u kojemu korisnici mogu preprodavati odjeću koju su već kupili kod njih, čime je ovo novi korak ka održivoj modnoj sceni
Vidi originalni članak

H&M je za svoj brend Cos uveo online uslugu putem koje korisnici mogu međusobno preprodavati odjeću koju su već kupili kod njih u dućanu.

- Želimo da korisnici imaju mogućnost promijeniti svoju odjeću i garderobu na održiv način - objavio je H&M.

OUTFIT DANA Bež baloner i ogromna crna torba za mladu stylish mamu

Ovaj projekt dio je njihove politike koja se kreće ka održivom dizajnu i smanjenju modnog otpada. Za svaku kupnju među korisnicima, Cos će uzimati oko 10%.

Opcija je za sada dostupna u Njemačkoj i Velikoj Britaniji te će ove jeseni proraditi u svim državama svijeta.

OUTFIT DANA Redizajn klasika: Mala crna haljina na vrlo moderan način

- Planiramo da Cos postane u potpunosti održiv brend te razmatramo inovativne načine oblikovanja garderobe te nastavka poslovanja. Ovim akcijama pokušavamo produžiti život odjevnog predmeta - ističu u H&M-u, objavio je Insideretail.  

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare