To je to što me zanima!

Sve su popularniji: Virtualni Influenceri ne probijaju rokove, dobri su i lakše ih je kontrolirati

Virtualne Influencere već su za svoje online vizualne potrebe koristili brendovi poput Balmaina i Louis Vuitton, a sve češće ih angažiraju i kompanije iz drugih sfera, upravo radi lakše manipulacije
Vidi originalni članak

Analiza kompanije HypeAuditor "Top Instagram Virtual Influencers in 2019" otkriva trend virtualnih ikona mode i lifestyle. Tvrde da je angažman pratitelja tri puta veći na virtualne Influencere, u odnosu na one stvarne.

Među najpoznatijim imenima ove scene su Lilmiquela (1.7 milijun pratitelja), Noonoouri (331,000 pratitelja), Imma.gram (159,000 pratitelja), Shudu.gram (192,000 pratitelja) i Bermudaisbae (180,000 pratitelja).

POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran Hendrix mostom potpisuje umjetnik Adriano Nokaj

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Iako su mnogi skeptični, činjenica da je virtualan lik vrlo prilagodljiv, sviđa se mnogim brendovima i direktorima marketinga.

IDEALNA USLUGA Amazon virtualni stilist: Za 30-ak kuna mjesečno korisnik dobije prijedlog garderobe

- Na ovaj način odstranjujete mnoge PR rizike, tako da Influencer ne može napraviti nešto što bi moglo utjecati na smanjivanje baze vaših pratitelja i fanova. Naime, on može napraviti sve što brend želi, no usput ne može probiti rokove i zasigurno neće svojim pomno kontroliranim imidžem loše utjecati na ime brenda koje ga je angažiralo. Sve je u potpunosti osmišljeno, o tome se brine tim programera i autora koji kreiraju lika - komentirao je Andrew Dunst iz softverske kompanije Sage Group za Forbes.

Jedna od bojazni brendova, kad se radi o stvarnim Influencerima, je upravo njihov imidž koji mogu narušiti ponašanjem, stoga se virtualni likovi postavljaju kao ideal.

PUBLIKA NA EKRANIMA Balmain: Ramena u špic, neon nijanse i publika na ekranima

Ipak, mnogima je teško poistovjetiti se s licima koja zapravo nisu stvarna. No, i sama je realnost na internetu - relativna.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare