Među traženim kutijama fanova moćnih brendova su one s potpisom Rolex i Tag Heuer, koje idu za oko 1500 kuna, a tu negdje cijena je i kutije sata Breitling, ovisno o modelu.
Hit su i vrećice u kojima ljudi dobiju svoju torbu kad je kupe - Gucci i Louis Vuitton postižu cijene od oko 6000 kuna, piše Premium Beauty News.
POGLEDAJTE VIDEO: Nakit inspiriran zagrebačkim Hendrix mostom potpisuje umjetnik Adriano Nokaj
Vrećice i pakiranja modnih dodataka Christian Louboutin također dosežu ovu astronomsku cijenu, dok će ljubitelji Tiffany & Co, brenda za prepoznatljivu plavu kutijicu trebati izdvojiti oko 500 kuna.
Netko će čak kupiti i praznu bočicu parfema, primjerice Diorova košta oko 450 kuna, ali i praznu staklenku slavne Diptyque svijeće, po sličnoj cijeni.
Luksuzni brendovi brinu se o pakiranju, kao o proizvodu, to je dio prezentacije i užitka kupovine.
Upravo zato, njihove kutije, vrećice i pakiranja često su vrlo vrijedna, pa ih mnogi prodaju.