Za sve žene koje još olovkom na papir vole zapisati svoje poslovne, ali i privatne obveze, Ženski rokovnik je omiljen accessory. Osim što šarenim koricama plijeni njihovu pozornost, kad otkriju da je njegova unutrašnjost rađena prema ženskoj mjeri, samo se rijetke odvajaju od njega... Rokovnik svake godine mijenja ruho, a postaje i sve slavniji pošto su se u njegovu dizajniranju okušale i neke poznate osobe. No krenimo redom...
Pokretačica ovog već vrlo popularnog branda, marketinška menadžerica Dunja Tadić (41), otkrila nam je da je originalan rokovnik nastao sasvim slučajno.
- Nisam mogla naći odgovarajući rokovnik za sebe, pa sam napravila jedan prema svojoj mjeri. Pokazalo se da je takvo što trebalo i drugim ženama koje su odmah prepoznale da je drukčiji i poseban. Meni je trebao rokovnik koji sadržava više od bilješki i planera. Zato ovaj rokovnik ima mjesto za upisati i knjige koje želim pročitati, filmove i predstave koje želim pogledati. Ima rubriku za osobne ciljeve i prioritete, mjesečni budžet. Ima sve na jednom mjestu što vam je potrebno da lakše i bolje organizirate svoju svakodnevnicu i ništa ne zaboravite ili propustite - kaže. Vođena motom “zamislimo, istražimo, stvorimo” Dunja je osmislila rokovnik potpuno sama, a potom istražila tržište i krenula u realizaciju ideje... No nije stala samo na tome, pa je ubrzo lansirala i Dnevnik za trudnice, priručnik za šminkanje “My Little make up book”...
Na tržištu uspješno posluje već desetak godina. Svoju marketinšku agenciju Ad Vitam otvorila je 2005. godine i njome zastupala neke velike hrvatske i inozemne tvrtke. Zbog krize danas ima nešto manje posla, pa se zato posvetila dizajniranju rokovnika, njenom ipak najprepoznatljivijem brendu. U stvaranju joj pomažu i dvije suradnice, Edita Čengić i Ana Prlić...
Kako svake godine izbace nove rokovnike, dizajniranje naslovnih stranica prepuštaju nekoj od uspješnih i slavnih žena...
- Ove godine željeli smo jednu uspješnu, poslovnu ženu koja je jaka, koja zna što su joj prioriteti, ženu koja je i majka. Ta žena za nas je bila Severina, i bila nam je velika čast i zadovoljstvo kad je Severina pristala dizajnirati naslovnice. Drago nam je da joj se rokovnik svidio i da je napravila dvije zaista posebne naslovnice - Lunapark i Čipku. Ovu suradnju smatramo krunom suradnji ženskog rokovnika - kaže Dunja. Njezine rokovnike nose žene koje znaju što su im priorteti, samosvjesne i urbane, studentice, domaćice te poslovne žene.
- Drago nam je da rokovnik koriste žene raznih profila. Naše korisnice su i majke, eto, baš nedavno nam je jedna divna gospođa rekla da joj djeca obavezno kažu: ‘Mama, sutra je priredba, upiši u Ženski rokovnik’ - smije se Dunja koja je vrlo ponosna što njezin team inspiraciju i ideje crpi iz sebe, ali i na to što su im svi proizvodi proizvedeni u Hrvatskoj.
- Rokovnik za sljedeću godinu počinjemo raditi već u ožujku, dakle uskoro počinjemo raditi na novom, što znači, među ostalim, da ćemo provjeravati i praznike i raditi kalendar za 2016. Kod nas u uredu je već sasvim normalno pitanje: ‘Joj cure, koja je ono godina?!’. Jedne nam se godine dogodilo da je dizajner u pripremi pomaknuo jedan tjedan unaprijed te niti jedan datum nije odgovarao. To smo shvatili tek nakon što je rokovnik otišao u tisak pa smo morali ponavljati cijelu seriju - prisjeća se Dunja koja nam otkriva da je njezin rokovnik uvijek s njom jer zbog pregršt poslovnih i privatnih obveza nastoji temeljito isplanirati svaki dan. Majka je i 17-godišnjeg sina Igora koji boluje od autizma pa mu je potrebna cjelodnevna i cjeloživotna podrška obitelji.
- Život s autizmom nije nimalo lagan, ali je emotivno vrlo ispunjavajući. Kad se vratim s posla, odmah krećem u obveze i igru sa sinom, te smo vrlo aktivni do spavanja. Mnogo mi pomažu mama i tata, oni su mi zaista najveća podrška - zaključuje Dunja.
Preuzeto iz tjednika SuperMile - svake subote ekskluzivno uz 24sata!