To je to što me zanima!

Suosnivačica: Jimmy Choo nije dizajnirao ni jednu cipelu

U svojim memoarima "U njezinim cipelama", Tamara Mellon, suosnivačica Jimmy Choo Ltd. ispričala je da slavni dizajner nije imao veze sa skiciranjem cipela
Vidi originalni članak

Tamara Mellon, suosnivačica planetarno poznate tvrtke Jimmy Choo, izjavila je u intervjuu za Today da sam dizajner, iza kojega stoji globalna slava, nikada nije dizajnirao ni jednu cipelu. U intervjuu, koji je emitiran u četvrtak, Mellon je otkrila kako je sve počelo. 

- Originalna ideja bila je da Jimmy dizajnira kolekciju, a ja da vodim biznis. No vrlo brzo je postalo jasno da Jimmy želi proizvoditi obuću. On je obućar - ispričala je. 

Jimmy Choo izrazito je popularan zbog svojih cipela, slavila ih je i Carrie u Seks i gradu, a prvenstveno se proslavio zbog izrade cipela po mjeri za slavne žene poput princeze Di i Victorie Beckham. Iza njega je multimilijardersko carstvo koje nosi njegovo ime. Mellon je 2011. izašla iz tvrtke i nedavno objavila svoje memoare "In Her Shoes" tj. "U njezinim cipelama". 

Nikada od njega nisam dobila ni jednu skicu. Ni jednu

U njima piše da bi ona i Sandra Choi, nećakinja Jimmy Chooa zajedno radile na dizajnu cipela. Mellon bi joj došla s idejama, a zajedno bi odlazile u vintage dućane na Portobello Roadu u Londonu kako bi pronašle inspiraciju. Sandra Choi bi potom radila skice. 

- Nikada od njega nisam dobila ni jednu skicu. Ni jednu - ispričala je u intervjuu. 

Tamara Mellon i Jimmy Choo osnovali su 1996. tvrtku Jimmy Choo Ltd. Pet godina kasnije Choo je prodao svoj 50-postotni udio u tvrtki za 10 milijuna funti. Od tada je koncentriran na rad ekskluzivne Jimmy Choo couture linije, ali radi pod licencom Jimmy Choo Ltd. Linija Jimmy Choo London, poznata i kao Jimmy Choo Ready-To-Wear ili samo Jimmy Choo pripadala je Mellon. Ona je 2011. izašla iz tvrtke i osnovala vlastitu liniju cipela pod svojim imenom. To joj je oduvijek i bio san. 

Nakon što je odustala od fakulteta počela je raditi u Vogueu gdje je i postala urednica accessorizea. No tada je prolazila kroz vrlo teško razdoblje u životu, popraćeno alkoholiziranjem i narkoticima. Nakon što je izgubila posao u Vogueu, Mellon je otišla na liječenje. Tamo je shvatila da želi ostvariti svoj san iz djetinjstva i pokrenuti biznis s cipelama. Obratila se Jimmy Choou, kojeg je znala preko Voguea, i tako je suradnja započela. No godine provedene u suradnji nisu dobro prošle, a Mellon ističe da je prošla teško razdoblje od 2004.

- Otac mi je preminuo 2004., razvela sam se 2005., i doživjela sam neprijateljsko preuzimanje tvrtke 2006. - ispričala je. 

Razočarana svime što se dogodilo, u memoarima piše da je do kraja 2000. Jimmy Choo godišnje imao profit od 3 milijuna funti. 

Bilo kakav razgovor s Jimmy Choom danas ne dolazi u obzir, napominje. Sada je koncentrirana na vlastitu liniju, koja će se prodavati u New Yorku, gdje živi s kćerkicom Minty. Cipele, ali i ready-to-wear odjeću te torbe moći će se pronaći na siteu tamaramellon.com i u dva dućana u New Yorku, donosi Daily Mail

- Ne mogu vjerovati da se to napokon dogodilo...Imala sam san i viziju. A sada je to stvarnost - zaključila je.

Korak po korak do savršenih cipela i pete koje vam pristaje

Idi na 24sata

Komentari 5

  • Tom y2k 04.10.2013.

    Ovo mi je jedna od bitnijih informacija u životu. Zapisati ću je u svoju bilježnicu, gdje vodim evidenciju o cipelama. ;)

  • muskarac 04.10.2013.

    uf kad se sitim... upale meni u oci cipele sergio rossi od 3000kn toliko upale da me nije bilo briga za cijenu ako dobro stoje kupujem ih... kad sam ja to stavila na noge, nisam ni korak napravila stopala pocela zuljat.. pocnem ja hodat ono siku sa svih strana, tak ka da ce svaki cas puknit..nikad neudobniju cipelu na nogama nisam imala a probala sam svakakve

  • duunjica 04.10.2013.

    Jimmy Choo nije Jimmy Choo.... ideš....

Komentiraj...
Vidi sve komentare