To je to što me zanima!

Stroža pravila: Hoteli sobe sada čiste tekućim deterdžentima, a ne onima na raspršivanje

Sobe se čiste tekućim dezinfekcijskim sredstvima da se čestice virusa slučajno ne bi raspršivale, a kod posluživanja na švedskom stolu, na tanjur hranu stavlja kuhar iza pleksiglasa...
Vidi originalni članak

Higijenske mjere pojačane su svugdje - u bolnicama, trgovinama i javnom prijevozu, pa smo istražili koje su to mjere poduzeli hoteli na našoj obali.

- Valamar hoteli za turističku sezonu 2020. umanjili su smještajne kapacitete hotela, ljetovališta i kampova za 20 posto kako bi osigurali još više prostora gostima u restoranima, na recepciji, bazenima, na plaži i ostalim zajedničkim sadržajima - kaže nam Deana Stipanović, direktorica korporativnih poslova za Valamar. U 2020. godini osigurali su još više pažnje i sigurnosti za svakog gosta u skladu s preporukama zdravstvenih organizacija vezanih za Covid-19.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

- Unaprijedili smo program zdravstvenih, sigurnosnih i ekoloških standarda te protokol čišćenja kako bi dodatno pojačali standarde higijene u našim objektima - kaže Stipanović. Ključne dodirne točke u sobama i mobilnim kućicama temeljito se dezinficiraju i prije dolaska gosta nitko ne ulazi. Osoblje u smještajnu jedinicu ulazi isključivo na poziv gosta, a gostima je na raspolaganju menadžer i to 24 sata dnevno.

Zadatak mu je brinuti o zdravlju i sigurnosti gostiju i zaposlenika.

On line recepcija

Kako bi u Valamaru osigurali što manje socijalnog kontakta uveli smo on-line recepciju koja svim gostima hotela i kampova omogućava prijavu i odjavu putem interneta, pojednostavljujući tako dolazak i odlazak, objašnjava Stipanović.

Novost je i Valfresco Direkt, inovativna usluga on-line kupovine i dostave hrane u smještajnu jedinicu u Istri i na Kvarneru.

- Naglasak Valfresco Direkt usluge je na zdravim i domaćim proizvodima lokalnih poljoprivrednih gospodarstva te odličnom izboru već pripremljenih jela koja dolaze iz Valamar kuhinje - zaključila je. Na nove mjere i nošenje maski brzo su se priviknuli i zaposlenici.

- Nosimo ih od početka jer je to odgovorno prema drugima. Na ovaj način se gosti osjećaju sigurno, a i mi bez problema obavljamo svoj posao - ističe Eduard Zornada, voditelj odjela hrane i pića u Lanterna Premium Camping Resortu.

Nema više švedskog stola

U Bluesun hotelima gledaju da se gosti što kraće zadržavaju na recepciji, tek toliko da se skenira osobna iskaznica. Osoblje na recepciji radi u rukavicama i s maskama na licu, te se drže pravila koja su sadržana u njihovom priručniku Covid 19. S mjerama su započeli 10. lipnja, odmah kad su se otvorili.

MOGU BITI I OPASNI 10 svakodnevnih proizvoda za koje mislite da su zdravi, a nisu

- Što se tiče posluživanja hrane, švedski stol i dalje postoji, no hranu poslužuju kuhari iza pleksiglasa. Gosti odabiru što će jesti, a kuhar im stavlja na tanjur što su odabrali, dakle nema više dodirivanja hrane - opisuje nam Josip Rikić, direktor Sektora hotelskih operacija Bluesuna. Osigurali su da stolovi imaju minimalno 1,5 metara razmaka između svakog stola, što gostima daje veću sigurnost, ali i zaposlenicima. Sjedenje za šankom je zabranjeno.

Usmena prezentacija jela u restoranu se preporučuje, ali ako gost zatraži, donosi mu se dezinficirani cjenik u rukavicama, baš kao što se u rukavicama poslužuju i jela. Kad gost završi s jelom, konobari brzinom munje pristižu i dezinficiraju stol i stolice, te silikonske podloške. Uklonjene su i pepeljare sa stolova jer postoji bojazan od širenja virusa koristi li ju više gostiju.

- Gosti prilikom ulaska na ručak ili večeru već sami dezinficiraju ruke, ne moramo ih to posebno tražiti. Radimo u rukavicama, no meni nije poseban problem, već sam se navikao. Problem je jedino kod pranja čaša jer ih moramo skidati pa opet navlačiti - kaže nam barmen Denis Alajbegović. U odnosu na prošlu godinu definitivno je smanjen fizički kontakt s gostima.

- Znali smo ih dočekivati pićem dobrodošlice i ručnicima za osvježenje, ove godine toga nema - opisuje Ljubica Vrančić koja radi na recepciji hotela Berulia u Brelima. Na recepciji je postavljen i pleksiglas.

- Svim zaposlenicima je nešto teže raditi ove sezone ispod maski i u rukavicama jer to nije prirodno u ljetnim mjesecima. Ali svjesni su da je potrebna zaštita - kaže Ljubica i dodaje da im je na umu sigurnost za gosta i za njih same. I gosti su navikli na novi režim i u većini poštuju sve mjere jer se ne narušava bit njihovog boravka, a to su - odmor i relaksacija.

KOJI JE VAŠ FAVORIT? Za sve je kriv jedan hotel u Riu: Ovo su najljepši bazeni u koje bismo se sad baš rado bućnuli

- Njihove reakcije su pozitivne, shvaćaju da radimo svoj posao. Situacija je to koja je zahvatila cijeli svijet, pa su se ljudi već i pripremili. I mnogi od njih nose maske kako bi se zaštitili - kaže Ljubica. Dezinfekcija se u samim hotelskim prostorima obavlja potpuno neškodljivim i ekološkim sredstvima.

- Sobe se čiste po standardnoj proceduri uz dodatnu obavezu dezinficiranja prilikom generalnih i gostinjskih čišćenja. Sobe su zatvorene prilikom čišćenja uz obavijest na vratima da je čišćenje u procesu, a nakon toga soba se zrači barem dva sata, tako da kontakta sa spremačicom niti nema. Ne koriste se sredstva za čišćenje u spreju, zbog mogućeg raspršivanja virusa, već samo tekući deterdženti - objašnjava Josip Rikić. Posteljina se zatvara u posebne vreće i odnosi na pranje van hotela.

VRLO SU PITOME Jedinstven doživljaj: Doručak sa žirafama u hotelu u Nairobiju

- Čisti ručnici i posteljina prije nego se postave su zapakirani kako ne bi došlo do kontaminacije - dodaje Rikić. Bazeni normalno rade, s time da su sukladno uputi ZZJZ-a ležaljke postavljene na udaljenost od 1,5 metara te je ograničen broj gostiju.

Parne saune u wellness & spa centru nisu u funkciji, ali nema ograničenja kod ostalih usluga poput finske saune i tretmana poput masaže.

- Prije izvedbe samih tretmana gostima mjerimo temperaturu kao vrstu predostrožnosti. U saunu može ući određen brojem osoba u određenom terminu koji može boraviti u isto vrijeme u spa-zoni. Zato je potrebna rezervacija - kaže Josip Rikić. Masažu je moguće tražiti u rukavicama, a svi se prostori dezinficiraju nakon boravka gosta.

VOLITE LI BLJEŠTAVILO, TO JE TO Zlatni hotel u Vijetnamu: Čak i WC školjke u njemu su zlatne

Naši zaposlenici komuniciraju mobitelima

Na svim recepcijama su postavljeni pleksiglas stalci, te osoblje nosi zaštitnu opremu. Preporučujemo im da komuniciraju mobitelima, ne u direktnom kontaktu, kažu iz Bluesun hotela.

Pribor za jelo čisti se limunom

Pribor za jelo, primjerice, nakon pranja, briše se mješavinom vode i limuna zbog smanjenja mogućnosti kontaminacije i održavanja visoke razine čistoće, dodaju iz Bluesun hotela.

Napravili priručnik za goste i zaposlenike

Za svaki hotel napravljen je Covid 19 priručnik u kojem su opisani procesi za svaki odjel, odnosno za sve usluge hotela. Isti je dostupan i na web stranici www.bluesunhotels.com. 

Sve na zahtjev gosta

Gosti mogu dobiti dezinfekcijsko sredstvo, kao i zaštitnu opremu, masku i rukavice, na zahtjev, na recepciji hotela. U hotelima Berulia i Soline gosti u sobama kao poklon dobivaju i prirodni dezinficijens. 

Idi na 24sata

Komentari 16

  • 15.08.2020.

    Spasitelji nasi❤pravila se svi drze jedino ako novinar upravo snima događaj,pravila ni nema jer stozer nema pojma sto bi od sebe plus kada se tu doda brdoviti balkan nema tu srece.

  • 15.08.2020.

    Sad nas stvarno je.... u zdrav mozak

  • cicinakitu 15.08.2020.

    znaci sad alkoholni dezinficijens ne ubija virus nego ga potjera dalje??? stozeru prevaro, capace, pa ti si strucnjak za dezinfekciju, kako to ne znas...ah da, mostar!

Komentiraj...
Vidi sve komentare