Nikad nisam ni sanjala da ću dizajnirati cipele. No kreativna sam i taj dio mene prenosi se na sve aspekte mojega života. Tako su nastale i CLOXice, cipele sa satom - kaže Mia Marić, dizajnerica koja stoji iza branda Mia Mar.
Prvo su dva stara sata iz antikvarijata završila na starim salonkama. Mjesecima je izlazila u njima, što je plijenilo pozornost gdje god bi se pojavila, pa je zaključila da bi bilo fora napraviti svoj brend, logotip i kolekciju. Pronašla je tvornicu cipela i s njima razvijala svaki model, kalup i materijal.
- Trebalo mi je godinu dana, možda i dvije, da plasiram brend na tržište - kaže Mia i dodaje da je na hrvatskom tržištu teško proizvoditi jer je skupo, ograničavajuće i često zahtijeva puno kompromisa. No nije posustala u želji da ostane jedinstvena.
- Iz pozicije dizajnera danas ni ne možete razmišljati drugačije, nego raditi nešto jedinstveno i posebno. Sve već postoji, svega ima previše, pa je lakše prodati salonku s jedinstvenom idejom nego običnu, crnu, kakvu prodaje baš svaki brend na svijetu - pojašnjava. A ono što CLOXice čini posebnima je sat s kazaljkama u obliku nogu. Sat radi, odnosno nožice trče u krug.
Kako svi poznati dizajneri obuće imaju svoju NUDE kolekciju, Mia se poigrala i s tim nazivom te dizajnirala sandale u tri tona boje kože, s ilustrirane tri gole siluete muških tijela.
Svaka silueta grli jednu nogu. Tu je kao odgovor muške strasti prema ženskim nogama te odražava obožavanje i podršku ženskog tijela, pojašnjava. Dodaje kako taj model danas odlično odrađuje besplatnu promociju i marketing za cijeli brand i modele iz Mia Mar ili Clox kolekcije.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM: