Ove reklame priče su stvarnih ljudi koji žive s posljedicama svoje ovisnosti o cigaretama na vrlo težak način. Zbog njih se oko 100.000 ljudi pokušalo odviknuti
Vidi originalni članak
Cilj ovih reklama nije sablazniti ljude, već ih prestrašiti do te mjere da postanu svjesni realnih posljedica pušenja na njihovo zdravlje i život, objašnjavaju tvorci antipušačke kampanje u američkom Centru za kontrolu bolesti i prevenciju. Prema procjenama stručnjaka, reklame koje su se emitirale tri mjeseca nagnale su najmanje 100 tisuća ljudi da prestanu pušiti, piše Huffington Post.
Nakon gledanja reklama, oko 12 posto svih pušača pokušalo je prestati pušiti, no tek je manji broj njih to i uspio zbog neuspješnog odolijevanja ovisnosti.
- Šokantne reklamne kampanje veliko su ulaganje u javno zdravlje, a studija dokazuje da s malim naporom možemo spasiti brojne živote - rekao je direktor CDC-a, Tim McCafee.