To je to što me zanima!

Šokantne posljedice gledanja žena kao seksualnih objekata

Od nametnutih i nestvarnih ideala ljepote do degradacije žene i isključivo promatranje seksualnog aspekta, danas su žene objekti više nego što su bile ikad prije
Vidi originalni članak

Moćna nova kampanja upozorava razne oglašivače i komapnije da je potrošačima dosta načina na koji se prikazuju žene. 
Žene, ne objekti - naziv je projekta posvećenog prozivanju objektivizacije žena u reklamama, na naslovnicama i u drugim oblicima oglašavanja. Video se fokusira na štetne efekte nerealnih standarda ljepote i bizarnih trendova poput "thigh gap" (rupe među bedrima uslijed mršavih nogu), "Kylie Jenner lip challenge-a"(povećanja usana mehanički) i isticanja koliko reklama sadrži elemente nasilja nad ženama.
Kako se primjeri tih oglasa pojavljuju u videu. žene komentiraju njihove posljedice stvarnim iskustvom.
Kako bi se borili protiv ovakvog ponašanja prema ženama, ljudi drže transparente sa snažnim porukama.
Pogledajte video:

 

Idi na 24sata

Komentari 152

  • muskarac 16.03.2016.

    aj aj.. daj se slikajte gole i polugole na istagram i onda opet dodjite kmecat...za sve ovo niko nije kriv nego one same, pileci mozgovi

  • druga violina 16.03.2016.

    Pa i konkretno ova novina indirektno suportira ovakav stav...svakodnevno odabirući "hit dana" s instagrama...zbog čitanosti...očito postoji balans ponude i potražnje...začarani krug kojem nikakva kampanja neće pomoći...i zato je Leaena svojim komentarom dala najtočniju dijagnozu, koja je zapravo, jedina ispravna "kampanja"...a da je kolaterale uvik bilo i bit će, to je nesporna činjenica koja vrijedi u svim sferama i segmentima globalnih zbivanja...

  • joca jakarta 16.03.2016.

    pa žene gledaju i na muškarce ko na seksualne objekte jbg to je ljudska priroda

Komentiraj...
Vidi sve komentare