Ime pametnih naočala je Ray-Ban Stories, dolaze u 20 varijanti, a iza projekta stoji Facebook. Cijena nove kreacije je oko 1800 kuna.
- Naša je misija pomoći u kreiranju alata koji će pomoći ljudima da se osjećaju povezani bilo kada i bilo gdje. Želimo stvoriti osjećaj društvene prisutnosti, osjećaj da ste tu s drugom osobom koja dijeli isti prostor, bez obzira na fizičku udaljenost - izjavila je Monisha Perkash iz Facebooka, piše Guardian.
POGLEDAJTE VIDEO: Tenisice od kukuruza i konoplje
Svako krilo naočala skriva kameru koja kombinira snimanje fotografija od pet megapiksela i videozapisa do 30 sekundi dugim ili kratkim dodirom jedinog gumba uređaja. Tu su i zvučnici te tri mikrofona, sve upakirano na način da je jedva vidljivo.
Iako su Google Glass imale slične funkcije, no nikada nisu zaživjele kao svakodnevni predmet, Facebook je predstavio dizajn koji je prepoznatljiv i retro.
Sličnu kreaciju predstavio je i Snapchat, njihove pametne naočale Spectacles također su namijenjene snimanju okoline u pokretu.
No, poznata društvena mreža nije napravila revoluciju s tim proizvodom, iako su se 2016. godine nadali upravo tome. Prodaja je bila vrlo slaba, iako u ponudi ih imaju i danas.
Google Glass bile su neprihvatljive radi narušavanja privatnosti, no sada Facebook pokušava na sličan način povezati ljude te im ponuditi nešto slično.