Prepoznatljiva po trapezoidnim ukrasima i kompaktnom dizajnu, jedna od najpoznatijih IT torbi dobila je makeover povodom deset godina slave. Sada je njezina soft varijanta ultimativna zvijezda ovogodišnje scene svjetskih modnih dodataka.
POGLEDAJTE VIDEO: Torbe od drveta
Naime, predstavljanje dolazi u vrijeme promjena za Givenchy - nedavno je na mjesto kreativnog direktora stigao Matthew Williams, dizajner luksuzne street style odjeće, stoga je očito da brend mijenja priču. Prvu će kolekciju novi dizajner predstaviti u jesen. Naime, on je naslijedio Clare Waight Keller, ujedno autoricu vjenčanice Meghan Markle, koja je na toj poziciji bila tri godine.
Kako bi proslavila rođendan torbe, francuska kuća donosi - podatnu, opušteniju, mekaniju verziju. Upravo ta mekana forma hit je ne samo sezone, već su komotne torbe koje se nose "zagrljeno" u fokusu trendova već par godina. Stoga Givenchy povlači dobar potez i svojoj legendi daje modernije linije.
- Poput omiljenog kožnog kaputa, Antigona Soft ima svestranu senzualnost druge kože - istaknuo je brend za Vogue. - Izrađena od glatke teleće kože, kombinira arhitekturu potpisa Antigone s više fluidne i androgine privlačnosti - .
Dolazi u malom, srednjem i velikom formatu te u bojama crnoj, biserno sivoj, boji patlidžana i ponoćno plavoj. No, tu su i sezonske varijante roze, army zelene i ledeno plave.
Antigona je predstavljena 2010. godine kao moderna interpretacija Givenchyjeve bostonske torbe. Ime je dobila po Antigoni, snažnoj ženskoj figuri grčke mitologije, čije vlastito ime znači "nepokolebljivo". Ovaj osjećaj snage otkrivaju oštri rubovi i sama kompaktna struktura.