Neki najpoznatiji logotipi na svijetu nisu oblikovani tako da bi lijepo izgledali već svaki ima tajnovito značenje za koje velika većina ljudi ne zna. Ovdje je njih deset:
Hyundai
Mnogi vjeruju kako logotip koncerna Hyundai jednostavno sadrži prvo slovo njegovog naziva. Ali, zapravo to "H" simbolizira dvoje ljudi koji se rukuju - klijenta i predstavnika tvrtke.
Ime Adidas je izvedenica imena i prezimena utemeljitelja te tvrtke - Adolfa Dasslera. Njihov logotip se s godinama mijenjao, ali tri pruge su uvijek bile na svakom. Sadašnja konfiguracija te tri pruge tvori trokut koji simbolizira planinu, a to pak ukazuje na izazove koje sportaši moraju savladati.
Dizajner Rob Yanov objasnio je kako je došao na ideju da napravi logotip za Apple upravo takav kakav je. "Kupio sam cijelu vrećicu jabuka, stavio sam ih u zdjelu i tjedan dana sam ih crtao pokušavajući dobiti nešto jednostavno. Zagristi jabuku bio je dio tog eksperimentiranja i potpuno slučajno sam shvatio da 'bite (u prijevodu - zagristi)' zvuči točno kao računalni izraz 'byte (bajt)'".
Prva dva slova logotipa Sony Vaio čini val koji simbolizira analognu oznaku, a posljednja dva slova su slična brojevima 1 i 0, a to je simbol digitalnog signala.
Na prvi pogled logotip Amazona ne izgleda ništa posebno, ali dizajniran je tako da ukazuje na filozofiju te kompanije. Zato su dodali narančastu strelicu koja nalikuje osmjehu, a to pokazuje kako želi da im klijenti budu zadovoljni. Ta strelica se nalazi namjerno između slova A i Z (prvog i zadnjeg slova abecede) što ukazuje na to da se kod njih može naći baš sve (po našem bi to bilo od A do Ž).
Na prvi pogled bi mogli pomisliti kako se u logotipu japanskog proizvođača automobila vidi kauboj koji nosi šešir (njegova glava). Ali, zapravo predstavlja stiliziranu ušicu igle s koncem koji je prošao kroz nju. To označava prošlost te tvrtke koja je prije proizvodila tkalačke strojeve. Također, pojedini dijelovi loga su slova iz imena tvrtke.
Poznati proizvođač automobilskih guma ima logotip u kojem prva dva slova prikazuju automobilski kotač.
Ako pažljivije pogledate bijeli prostor između slova "F" i crvenih pruga, vidjet ćete broj 1. Crvene pruge grafički su prikaz brzine koju postižu automobili na Formuli 1.
Toblerone, poznata tvrtka za proizvodnju čokolade sa sjedištem u Bernu u Švicarskoj, u svom logotipu ima siluetu medvjeda. To je zato što Bern ponekad nazivaju gradom medvjeda.
Često se vjeruje da središnji dio BMW logotipa simbolizira propelere zrakoplova jer se ta tvrtka prije bavila proizvodnjom motora za zrakoplove. Ali, nije tako! To je zapravo dio Bavarske zastave, dijela Njemačke u kojem je tvrtka nastala, piše Bright Side.