Pisanje bloga za mnoge je tek hobi uz stalan posao te su rijetki oni koji su od zanimacije uspjeli pokrenuti posao. Iako je riječ o dugom i, reći će vam oni koji su uspjeli, mukotrpnom procesu, kada radiš ono što voliš i od toga živiš, sav trud itekako se isplati.
U nastavku donosimo nekoliko savjeta kako od povremenog blogera doći do stalno zaposlenog zaljubljenika u svoj posao.
Prvo i najvažnije pravilo jest stvaranje kvalitetnog sadržaja. Pregledajte blogove koji su već postigli uspjeh u svijetu food bloganja poput Darkove Web Kuharice ili Domaćice, pa se usmjerite na pisanje kvalitetnih tekstova iz kojih se lako čita što želite reći. Odredite fokus, pišite precizno i bez previše okolišanja. Pažnju obratite i na fotografije jer su upravo one ono što prvo zapinje za oko kod otvaranja stranice.
Pronađite ciljanu publiku kako biste mogli stvarati sadržaj koji će zainteresirati određen broj ljudi s istim interesima. Pišete li food blog, birajte između tradicionalne i zdrave hrane ili slastica. Ponudite svojim čitateljima mjesto za koje će točno znati po što dolaze.
Jedno od najvažnijih pravila kada je u pitanju zarada putem bloga jest da ostanete vjerni sebi. Kada dođete do sponzorstva koje nude različite kompanije, napravite selekciju i odmah na početku odvojite ono na što pristajete od onog što vas ne zanima. Nemojte prihvaćati baš svaku suradnju ako se ona kosi s vašim načinom razmišljanja i, na kraju krajeva, vašim načinom pripreme i uživanja u hrani.
Jedan od najpopularnijih domaćih blogera Darko Kontin jednom nam je prilikom otkrio kako najviše vremena ulaže u stvaranje sadržaja na društvenim mrežama. Zbog današnjeg ubrzanog tempa života, to je zapravo odličan savjet. Uplatite pokoji oglas, uložite u sebe i svoj blog, a zatim gledajte kako vam se sav trud vraća.
Ljudi cijene dobar post na Facebooku i Instagramu, nagradit će vas likeovima, a samim time postoji veća vjerojatnost da će vas zamijetiti i drugi koji vam mogu pomoći zaraditi vlastitim sadržajem.
Idealan način za skupljanje fanova jest pisanje tekstova za gastronomske portale. Gastro.hr uvijek je otvoren za nove suradnje i može poslužiti kao odlična odskočna daska. S velikom bazom pratitelja na društvenim mrežama i više od dva milijuna pregleda mjesečno, ovakve suradnje odlična su prilika da se za vas pročuje. A onda, samo internetska mreža je granica...
Tražimo i nagrađujemo najbolje regionalne food blogove u natječaju Gastro zvijezda. Dođi na website Gastrozvijezda.hr i reci nam koji su tvoji omiljeni food blogovi.