Slikarske tehnike i logo brenda ključni su stilski elementi u novoj ljetnoj kolekciji, a osim divnih boja tu su i razni modni dodaci poput šeširića i atraktivnih putnih torbi
Vidi originalni članak
Virgil Abloh, kreativni direktor brenda Louis Vuitton, obojio je novu kolekciju za muškarce, a krojevi su više sportivo, poput casual jakni i širokih hlača.
Akvarel je jedna od glavnih tema te se stapa kroz brojne nijanse, uz nezaobilazni brend jer logomanija je važan dio imidža slavne francuske kuće.
POGLEDAJTE VIDEO: Tenisice od konoplje i kukuruza
Styling je idealan za ljetne varijante, s naglaskom na bermude i traper jakne te razne torbe koje će interesirati i žensku publiku.
Virgil Abloh koristi i odijela, no omekšana su blagim linijama i tonovima vedrog neba.
Logo djeluje kao da je grafit, jer Louis Vuitton kao brend postavlja svoj utjecaj i na street style sceni.