To je to što me zanima!

Šangajski Tjedan mode po prvi put online - kupovalo se odmah

Oko 150 brendova gledalo je oko 800 milijuna ljudi na Alibabinom kanalu Tmall, čime su Kinezi napravili dobar eksperiment koji najavljuje modne revije bliske budućnosti
Vidi originalni članak

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Nezamjenjiva modna simbioza trench kaputa i traperica

Krajem ožujka Šangaj je održao prvi digitalni tjedan mode, za sezonu jesen 2020., u sklopu kojeg je oko 150 brendova predstavilo svoju odjeću na kanalu Tmall. Ovaj online eksperiment se pokazao izuzetno uspješnim ne samo za brendove, već klijente i kupce koji su mogli odmah reagirati i sudjelovati te, naravno, kupovati i naručivati viđeno. Dizajneri su sudjelovali ili snimljenim materijalima ili gostovanjima uživo.

- Ovo je idealna varijanta, jer svi mogu "doći" na vaše događanje, bez obzira gdje se nalazili. Ovako možete pozvati sve koje trebate i želite da vide vašu kolekciju, kapaciteti prostora nisu vam bitni. Mi smo imali oko 3000 online gledatelja, ne mogu ni zamisliti kako bi to uživo izgledalo, da imate toliko gostiju, koliko vam mjesta treba - izjavio je Joshua Hupper,  osnivač modne kompanije Babyghost, za WWD.

TORBA ZA SVE Praktičan ruksak: S vojničkih leđa na scenu chic dodataka

- Modna scena i naše kinesko tržište dovoljno su sazreli da je sve spremno za novo doba i nove mogućnosti. Smatram da smo naprosto morali nešto poduzeti, bilo bi šteta da u današnje doba propadne sav taj rad naših kreativaca - istaknula je Lv Xiaolei, jedna od organizatorica Shanghai tjedna mode. 

Nakon prezentacije, brend je imao pravo na predstavljanje dizajnera i autora, a sve skupa se isplatilo, jer prodaja je već prvi dan narasla oko 450 posto, u odnosu na prije. Naime, sve skupa automatski je stavljeno u prodaju i putem Alibabine shopping platforme. Ova ideja odlično funkcionira u suradnji s online dućanom koji ima ne samo ponudu prodaje, već i mogućnost live streaminga.

Jedna od onih koja je uspješno predstavila kolekciju na ne samo na Tmallu, već istovremeno i na Instagramu, Weibu i Douyinu (slična mreža kao Tik Tok), je Angel Chen.

- Angažirali smo četiri manekenke, tri cure i jednog dečka, snimili smo ih u studiju, no bila sam u tom trenutku u karanteni pa sam online dirigirala kako ćemo snimati. Bio je to izazov, dugo je trajalo. Snimili smo modele ispred zelenog ekrana te nakon toga ubacili snimke pozadine u produkciji - ispričala je Angel Chan za Vogue.

Njezinu je reviju, unaprijed snimljenu i namontiranu, gledalo čak 40.000 ljudi, među njima i brojni kupci.

LJUBAVNI RAZLOZI Stil slavne Lady: Što je Diana imala protiv brenda Chanel?

- U ovakvim uvjetima, ovaj eksperiment i virtualna revija odličan je način da dođemo do publike i kupaca, ali ne može zamijeniti iskustvo uživo i mogućnost da ljudi bolje vide i osjete kolekciju. Smatram da bi idealno bilo osmisliti hibrid klasične i digitalne revije. Inače su revije dosta ekskluzivni event, svidjelo mi se da je dostupna svima i da nudi neke nove kreativne izazove i načine izražavanja - zaključila je Chan.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Nezamjenjiva modna simbioza trench kaputa i traperica

POGLEDAJTE VIDEO pa ime onog koga stavljaš : #ZAJEDNO24SATA

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare