Nakon što je prošli tjedan puštena u prodaju, debitantska kolekcija donjeg rublja Rosie Huntington-Whiteley za britanski modni brand Marks&Spencer, postala je najprodavanija linija donjeg rublja u povijesti tvrtke, piše Vogue.co.uk.
Određeni komadi linije Rosie for Autograph inspirirani 20-im godinama rasprodani su čak u jednom danu, osobito cvjetni kimono i čipkasti grudnjak.
Ugodno nas je iznenadio velik interes za kolekciju koja je stigla u trgovine, a može se kupiti i online. Jedva čekamo da najnovija kolekcija dođe u trgovine sljedećeg mjeseca, istaknula je Soozie Jenkinson, dizajnerica u Marks&Spenceru.
- Ne možete vjerovati koliko vremena i truda ide u izradu jednog komada donjeg rublja. Odlično sam se zabavila radeći na kolekciji - napomenula je Rosie i istaknula da joj je vlastita linija donjeg rublja ispunjenje snova.