To je to što me zanima!

Rico nas kampanjom "Made in Yugoslavia" vraća u prošlost

Toni Rico je kampanju snimio pod geslom "da nam živi, živi rad", a prevladavaju retro motivi, print i sportska elegancija. Nezaobilazan dio stylinga su leptir mašne
Vidi originalni članak

Poznati hrvatski dizajner Toni Rico 10. godišnjicu rada proslavio je retro kampanjom kojom poziva na Dreft Fashion Week Zagreb. U kolekciji "Made in Yugoslavia" poigrao se detaljima iz prijašnjih radova, a kampanju je pod krilaticama "da nam živi, živi rad" i "živjela radnička klasa, sport, kultura i obrazovanje" snimio mladi fotograf Jure Perišić.

Sportska elegancija, retro chic i print nit su vodilja muške kolekcije, a leptir mašna nezaobilazan je dio svakog stylinga. Prevladavaju boje pijeska, nježno-zelene nijanse i jarki tonovi koji se nose u sportskoj varijanti.  

Svi posjetitelji moći će se nakratko vratiti u prošlost na reviji u petak 10. svibnja u dvorani zagrebačkog Hypo centra. 

Idi na 24sata

Komentari 38

  • sanjinka 08.05.2013.

    za vrijeme Jugoslavije bi ovakvi profili muškaraca imali velike predispozicije za završit na G.O. xD

  • user_258803 08.05.2013.

    Nije to Made in Yugoslavia, ovo je samo krdo hipstera.

  • ivanfilip 07.05.2013.

    Termin "sportska elegancija" sam upotrijebio u jednoj riječkoj trgovini za muškarce na pitanje stiliste kakav stil preferiram!! Tak me je opral i podučil da "sportska elegancija" ne postoji naširoko obrazlažući značenje termina da sam jedva došel do riječi! Propentao sam "Ok mladi gospon izgubil ste mušteriju"!!!

Komentiraj...
Vidi sve komentare