Jocelyn May Jazareno Caday, vlasnica online trgovine Jo's Online Shoppe, zbog pandemije nije bila u mogućnosti reklamirati svoju odjeću kao i inače.
POGLEDAJTE VIDEO:
Tada je jedan dan kod kuće primijetila da joj suprug spava u 'praktičnom' položaju i odlučila je iskoristiti situaciju.
Zaspali suprug ležao je s raširenim rukama i nogama, a ona je na njega stavila robu, kao da se radi o lutki. Stavljala je na njega različite kombinacije i svaku je fotografirala.
Kada je fotografije podijelila na Facebooku, sve je postalo viralno i više od 22.000 ljudi oduševilo se njezinom idejom.
- Nema lutke, nema problema. Poanta je u trudu. Ovo je odsad trend kako se prodaje odjeća - napisala je uz urnebesne fotografije koje je objavila.
Uz svaku fotografiju stavila je i cijenu kombinacije, kako bi kupci znali koliko treba izdvojiti za pojedini predmet.
Njezina ideja pokazala se kao pun pogodak te je dobila brojne ponude i upite za svoje proizvode, piše Metro.co.uk.