Loredana je za novu kampanju složila presjek starih modela i time reciklirala dio kolekcije, čime je očita poveznica između sezona te se zapravo ne vidi što je staro, a što novo. To znači imati izgrađeni stil. Autorica se igra crnim i bijelim plohama te ih kreira, secira i interpretira na likovni način.
Pola šešira opisuje kreativnu igru modne dizajnerice čiji rad, iako je riječ o nastavku ljetne kampanje "One Day" koja bi trebala biti mračna, ipak ima jedan veseli, pozitivan karakter. Slojevite teksture na ramenima simbol su artističkih intervencija.
Jakna je odvojena pa spojena metalnim aplikacijama, jer dekonstrukcija i ulazak u "dušu" tekstila Loredanina su specijalnost.
Ziherica kao estetski element kreacijama daje pankerski štih, dok široke voluminozne forme modne kuće Charlie design mijenjaju siluetu te je čine avangardnom.
Brend koji ignorira trendove već godinama ima vlastiti film te uspijeva zadržati ono umjetničko, a opet praktično, jer udobnost je ovdje zakon.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM: