Ovih dana potražnja je premašila ponudu online prodaje u Južnoj Koreji, a Hermes je time dokazao mnogim luksuznim brendovima kako uspješno preseliti posao online. Od prije par dana Hermes je dodao još modela ženskih torbica, a potražnja se nastavlja. Početkom mjeseca ovaj brend je popustio modernim vremenima i konačno dopustio online prodaju, a prvi dan otišle su sve pristupačnije stvari, po cijenama do oko 25.000 kuna.
To je potpuno u suprotnosti s teorijom koju su predložili takozvani stručnjaci da ljudi neće kupovati luksuzne stvari online jer ih žele provjeriti prije plaćanja.
POGLEDAJTE VIDEO: Torbe od drveta
Koreanci vole i Chanel, za kojeg se nadaju da će slijediti primjer Hermesa i popustiti te u svoj online shop, koji nudi samo kozmetiku, uvesti i modne dodatke.
Hermes je sve iznenadio kad je objavio da će krenuti u online prodaju, jer je kompanija dugo izbjegavala poslovati putem interneta, sugerirajući da će im to srušiti imidž. Ipak, sada posluje internetskim trgovinama u Europi, Sjedinjenim Američkim Državama, Kini i Južnoj Koreji.
Jačanju prodaje luksuzne marke potaknula je sama činjenica da svatko može kliknuti u online shop, dok je iskustvo u dućanima luksuznije i manje dostupno.
Upravo to potaknulo je prodaju malih dodataka stvari od Hermesa, kao što su privjesci za ključeve, marame, novčanici i kravate.
Trenutno se zalihe rasprodaju brže nego što skladište može osigurati novi inventar. Kupci se moraju stalno vraćati na Hermesovu web stranicu kako bi provjerili je li ažurirana.
Svakako dobar poslovni potez, iako su za sada slavne Hermes torbice ipak nedostupne u online ponudi te se Kelly i Birkin prodaju samo u stvarnim trgovinama, objavio je Korean Times.