Kompanija Tupperware najavljuje mogućnost zatvaranja brenda i gašenja poslovanja, jer su mu u samo godinu dana dionice pale za 90%. Postoje od početka četrdesetih godina prošloga stoljeća te su jedno od nezamjenjivih imena u svijetu kuhanja i čuvanja hrane.
Jedan od razloga je i taj što ne uspijevaju privući mlađe kupce. Prije par dana objavili su kako postoji 'značajna sumnja' u nastavak poslovanja.
POGLEDAJTE VIDEO:
Posljednjih godina tvrtka se bori za utjecaj na tržištu, no sve je više sličnih kompanija radi kojih je poslovanje otežano.
Tupperware tvrtka objavila je da radi na pronalaženju financiranja kako bi ostala u poslu, no bez toga neće imati dovoljno novca za nastavak rada.
Objavljeno je da rade reviziju poslovanja te razmatraju radnu snagu i portfelj nekretnina kao opcije za smanjenje troškova.
- Tupperware mijenja način poslovanja te današnji dan označava kritičan korak u rješavanju našeg položaja kapitala i likvidnosti - istaknuo je Izvršni direktor Miguel Fernandez, objavio je Daily Mail.
Tupperware je američka linija kućnih proizvoda koja uključuje proizvode za pripremu, skladištenje i posluživanje za kuhinju i dom.
Revoluciju u kuhinji uveo je 1942. Earl Tupper, kad je razvio svoju prvu posudu u obliku zvona. Kolekcija je predstavljena 1946. godine te ubrzo postala hit među kućanicama jer je time omogućeno skladištenje hrane, čime ona duže ostaje svježa. Proizvodi su se tradicionalno prodavali na 'Tupperware zabavama' populariziranim tijekom 1950-ih. Bila je to revolucija u kuhinji.
Anketa - Koristite li i vi Tupperware posude u svom domu?