Bilo da su zaruke u pitanju ili vjenčanje, parovi vole svoju sreću dijeliti s virtualnim prijateljima. Oko 35 posto parova sretnu vijest o zarukama objavi na društvenim mrežama istoga dana, a pet posto ih ne može pričekati dulje od sat vremena, potvrdila je studija britanske tvrtke Country House Wedding Venues provedena na 10.000 mladenki.
Slično vrijedi i za vjenčanje pa tako parovi jedva čekaju da promijene svoj bračni status. Polovica parova isti dan nakon što uplove u bračnu luku promijeni svoj status iz "u vezi" u "u braku", piše Daily Mail.
U planiranju vjenčanja parovi najčešće inspiraciju pronađu u slavnima, a isto vrijedi za odabir vjenčanice. Čak petina mladenki traži haljinu što sličniju omiljenoj zvijezdi zbog čega dvije trećine svadbi premaši planirani budžet, potvrdilo je istraživanje.
Kako se parovi najčešće upoznaju
- Oko 25,22 posto ih se upoznalo preko prijatelja
- Oko 24,34 posto ih se upoznalo na poslu
- Oko 14,60 posto ih se upoznalo u kafiću ili noćnom klubu
- Oko 13,72 posto ih se upoznalo na internetu
- Oko 11,06 posto ih se upoznalo na fakultetu
- Oko 9,73 posto ih se upoznalo u školi
- Oko 1,33 posto ih se upoznalo u teretani