New York Times je angažirao pisce i fotografe iz cijelog svijeta za ovu veliku turističku priču, kao i dizajnere, urednike i interaktivne stručnjake.
Urednici rubrike Travel su od svih njih tražili da opišu svoje omiljene destinacije u svega 150 riječi, a Zadar se našao na 11. mjestu na listi, poslije Puerto Rica, arheološkog kompleksa Hampi u Indiji, Santa Barbare u Kaliforniji, izraelskog Eilata uz Crveno more i Münchena, poznatog po mnogim muzejima i operom.
Grad Zadar je na listi predstavljen kao mjesto s predivnim čistim morem, nevjerojatnim zalaskom sunca, Morskim orguljama i bezgraničnim arhipelagom otoka koji turisti mogu posjetiti na jednoj od mnogobrojnih turističkih tura. Tamo će uživati na netaknutim plažama i u domaćoj ponudi.
Zadar je predstavio novinar David Farley koji je napomenuo da je Zadar proslavilo nogometno prvenstvo i činjenica da je Luka Modrić iz Zadra.
U svojem opisu Farley je napomenuo da turisti često znaju preskočiti ovaj grad te se usredotočiti na Istru, Split, Hvar ili Dubrovnik, ali da će se to promijeniti najviše zahvaljujući uvođenju novih letova aviokompanije RayanAir-a.
Osim zadarske srednjovjekovne jezgre, Farley piše da se u Zadru moraju posjetiti i poznate Morske orgulje arhitekta Nikole Bašića, te dodao da su zalasci sunca toliko čarobni da su impresionirali i poznatog američkog redatelja Alfred Hitchcocka, koji je grad posjetio još davne 1964. godine.