To je to što me zanima!

Prada po prvi puta u kvartalu prešla prodaju od milijardu eura

Iako je svijet u krizi, tržište luksuza je za te uvjete kao nedodirljivo, stoga talijansko modno carstvo bilježi uspjehe već u prvom djelu ove godine. Kina se ponovno otvorila, što je dobro za modne brendove
Vidi originalni članak

Iako svjetski stručnjaci u modnoj industriji 2023. godinu smatraju godinom ekonomske nestabilnosti, Prada grupa uspjela je preokrenuti situaciju u svoju korist te još jednom dokazala zašto je uspješna već dekadama. Njihove torbice itekako se dobro prodaju.

Kompanija koju vodi Patrizio Bertelli, suprug Miuccie Prade, dokazuje da tržište luksuza raste čak i u nesigurnim vremenima.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Naime, objavili su da je prodaja u prvom kvartalu ove godine dosegnula 1,06 milijardi eura, što je povećanje od 22% u odnosu na 876 milijuna eura u istom razdoblju 2022. Veleprodajna prodaja porasla je 9% na 91 milijun eura, a prihod od licenciranja porastao je 52% na 21 milijun eura, zahvaljujući naočalama i parfemima.

OUTFIT DANA Pilotska jakna od sjajnog satena u boji nježne ružičaste

Prada je prvi put ostvarila tromjesečnu prodaju veću od milijardu eura, pridruživši se tako LVMH-u, Hermèsu i Tod's Group.

OUTFIT DANA Inspiracija mornarskim prugama u jednostavnoj varijanti svakodnevne majice

Ovo je još jedan pokazatelj da luksuzni brendovi posluju sve bolje, unatoč usporavanju na nekim tržištima. Sada posao cvate zahvaljujući ponovnom otvaranju Kine nakon ukidanja zatvaranja zbog pandemije.

Andrea Guerra, izvršni direktor Prada grupe, naglasio je da je oporavak u Kini solidan, s prihodima većim od 22% i maloprodajom od 360 milijuna eura u azijsko-pacifičkoj regiji.

Prihodi u Europi porasli su 26% na 259 milijuna eura zahvaljujući turizmu i lokalnoj potrošnji, dok je rast u Americi oko 10% odnosno 174 milijuna eura.

BISTE LI IH NOSILI? Odličan etno dizajn: Kolekcija bijelih košulja s raznolikim motivima hrvatske baštine

Amerikanci drže korak, ali nisu tako dinamični kao što su bili prije. Japan se također pokazao kao rastuće tržište, s rastom od 44% na 113 milijuna eura, zahvaljujući nedavnim ulaganjima grupe u maloprodajnu mrežu, čvrstoj domaćoj potražnji i povećanom turizmu.

Bliski istok također je porastao za 20% na 47 milijuna eura, iako uz određeno usporavanje u odnosu na prethodni kvartal, piše nss.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare