Air France nastavlja s uvođenjem svog novog standarda putovanja u kabinama Business, Premium Economy i Economy, kombinirajući najviše razine udobnosti i tehnologije.
Već dostupni na odabranim tipovima zrakoplova Boeing 777-300 ER ovi novi standardi postupno će postati norma tvrtke u budućoj floti Airbus A350, počevši od srpnja 2023.
Ovi zrakoplovi imaju tehnološke inovacije bez presedana - najširi zaslon u cijeloj floti Air France-a, veliki touchpad za jednostavno pregledavanje u sklopu sjedala u poslovnoj kabini, kao i nove opcije uparivanja za povezivanje osobnih uređaja u svim putničkim kabinama.
Tijekom Aircraft Interiors Expo 2023. u Hamburgu (Njemačka), Air France je predstavio svoje potpuno novo sjedalo u poslovnoj kabini. Sjedalo ima klizna vrata koja putnicima omogućuju stvaranje potpuno privatnog prostora, a pretvara se i u potpuno ravan krevet duljine gotovo dva metra.
Kako bi se stvorio veći osjećaj privatnosti za putnike koji putuju zajedno, sjedala smještena u središtu kabine opremljena su središnjom pločom koja se može spustiti kako bi se stvorio prostor za druženje i putnicima omogućio da maksimalno zajedno iskoriste vrijeme za trajanje leta.
Ovo sjedalo bit će dostupno na novim zrakoplovima Airbus A350 koji će se pridružiti postojećoj floti, namijenjeni dugim relacijama od sada do 2025. U ovoj novoj konfiguraciji, Airbus A350 će imati nove kabine u svim klasama prijevoza - 48 sjedala u poslovnoj kabini, 32 u Premium te 212 u ekonomskoj kabini.
Air France je ukupno naručio 41 zrakoplov Airbus A350-900, koji se isporučuju kontinuiranom dinamikom. Tvrtka je već dobila 20 takvih zrakoplova. Dvadesetprvi po redu zrakoplov A350, nazvan 'Aix-en-Provence' bit će prvi koji će imati ovu novu konfiguraciju kabine, a prvi komercijalni let planiran je za srpanj 2023.
Dok se putnici ukrcavaju u zrakoplov, dočekuje ih pozadinski osvijetljeni morski konjić s potpisom. Veliki prozori kabine opremljeni su automatskim sjenilima, što putnicima omogućuje podešavanje intenziteta osvjetljenja tijekom putovanja. Sjedala su podstavljena biranim, mekanim materijalima koji osiguravaju veću udobnost, a na njima je izvezen i crveni logotip tvrtke. Spremište namijenjeno za osobne stvari opremljena je slušalicama za suzbijanje buke (čepićima protiv buke), kozmetičkim ogledalom i prostorom za pohranjivanje stvari putnika. Dodano je i drugo spremište u podnožju sjedala s dovoljno prostora za pohranjivanje manje osobne torbe za putovanje. Sjedala u prvom redu poslovne kabine također nude dodatni prostor ispred sjedala kako bi se osigurala dodatna udobnost. Nadalje, svako sjedalo u prvom redu ima osobni ormar s kozmetičkim ogledalom i dodatnim prostorom za pohranu.
Najnovije Business sjedalo opremljeno je najsuvremenijom tehnologijom. Bluetooth veza omogućuje putnicima uživanje u sustavu zabave putem osobnih slušalica. Novi zaslon osjetljiv na dodir također omogućuje putnicima pregledavanje različitih programa i jednostavno upravljanje cjelokupnim okruženjem, od podešavanja položaja sjedala do prilagođavanja intenziteta osvjetljenja. Značajka 'ne uznemiravaj' uključena je na zaslonu kako bi obavijestila posadu da se korisnik želi odmoriti. Ovo sjedalo ima USB-A i USB-C priključke i bežični indukcijski punjač.
Tijekom leta dostupna je i Wi-Fi veza, nova značajka koja korisnicima omogućuje da svoj osobni uređaj povežu izravno sa zaslonom i koriste ga kao daljinski upravljač.
Premium ekonomska kabina ima 32 sjedala koje je dizajnirao Collins Aerospace. Svako sjedalo nudi 94 cm prostora za noge i 48 cm široko sjedalo. Naslon sjedala se naginje do 121 stupnja i proširen je kako bi pružio veću privatnost i udobnost. Jastuci sjedala su redizajnirani i sada se protežu do razine ramena kako bi bili još mekši i ugodniji. Kako bi kompletirali paket, ova sjedala također dolaze s audio slušalicama za suzbijanje buke, imaju puno prostora za pohranu, individualno svjetlo za čitanje te USB-A i USB-C priključke.
Ekonomska klasa uključuje 212 sjedala proizvedena u suradnji sa Safran Seats. Svako sjedalo široko je 46 cm, ima nagib od 119 stupnjeva i 79 cm prostora za noge. Naslon za leđa je ergonomski dizajniran s jastucima koji omogućavaju pojačanu bočnu potporu. Sjedalo ima dvije nove funkcije (značajka): osobni držač za pametni telefon ili tablet integriran u naslon za leđa i USB-C priključak, uz USB-A priključak.
Od 1933. Air France predstavlja i ističe Francusku diljem svijeta. S aktivnostima orijentiranim na prijevoz putnika, tereta i održavanje zrakoplova, Air France je vodeći europski zrakoplovni prijevoznik. Njegovu radnu snagu čini više od 38.000 zaposlenika.