Bila naša poslovna komunikacija uživo ili online, određene smjernice i dalje su aktualne, iako volimo sve više casual krojeve.
1. Čista odjeća
Prljavi ovratnici i tragovi od hrane ili dugotrajnog nošenja poručuju da se ne brinemo o sebi, stoga neke komade treba oprati nakon samo jednog nošenja.
POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran zagrebačkim Hendrix mostom potpisuje umjetnik Adriano Nokaj
2. Uredne kombinacije
Šlampava, razvučena odjeća nije poželjna u poslovnoj komunikaciji, a slično je i sa zgužvanim stvarima.
3. Poslovni krojevi umjesto sportskih
Odjeća za teretanu nije prikladna u poslovnim trenucima, naročito uski topovi, tajice i slični komadi.
4. Neprozirne teksture
Odjeća kroz koju se vidi donje rublje te preuski i premali komadi namijenjeni su večernji izlascima, a ne poslovnoj atmosferi.
5. Klasika je zakon
Posao ne trpi buntovnu odjeću, poput pankerskih komada, poderanih hlača i sličnih krojeva, već je prikladnije nositi nešto klasično, poput sakoa, košulja, bluza i urednih majica.
6. Diskretan nakit
Uloga nakita je diskretno naglašavanje boje ili sjaja, zato je velikim večernjim komadima mjesto u kombinacijama za van, a ne onima za posao.