Gotovo polovica ljudi priznaje da svaki dan barem jednom pomisli na godišnji odmor nakon što su rezervirali putovanje, pokazala je studija britanske tvrtke Mindlab International i Nikon Coolpixa. Neki od njih idu u korak dalje pa tako više od 55 posto pripadnica ljepšeg spola češće razmišlja o odmoru nego o seksu, piše Daily Mail.
Najviše ih veseli gledanje fotografija destinacije koju su rezervirali, a na godišnji ih podsjeća miris kreme za sunčanje kao i vremenska prognoza te glazba. Dio njih voli gledati fotografije s prijašnjih putovanja ako su depresivne, jer im to odmah podigne raspoloženje, potvrdilo je istraživanje.
Na godišnjem odmoru stavljaju svoje fotografije na društvene mreže, četvrtina njih to radi zato što misle kako tada izgledaju najbolje, a 20 posto ih želi druge učiniti ljubomornima.
- Ljude najviše vesele žive stvari, kao što su fotografije, glazba i hrana koje ih lako uvode u godišnji, no unatoč tome čak ih i obična vremenska prognoza podsjeća na sve što ih očekuje - istaknuo je voditelj istraživanja dr. Dimitrios Tsivrikos.