Duchess womenswear brand predstavio je novi prodajni koncept "Eat, meet" - povodom crnog petka svoje su klijentice nagradili dobrim popustima.
- U suradnji sa svjetski poznatim brandom Zepter organizirali smo druženje pod nazivom EAT & MEET. Na taj smo način savršeno uklopili Zepter kuhinju, modu i druženje. Svi uzvanici mogli su uživati u shoppingu uz velike popuste, hrani, prezentaciji proizvoda i posebno osmišljenoj reviji za njih - navodi brend Duchess womenswear Snježane Mehun Schillinger.
POGLEDAJTE VIDEO:
Organiziran je i VIP Private sale za vjerne kupce, klijente i poslovne partnere koji su uživali u bogatom cateringu spremljenom u slavnom Zepter posuđu sa doživotnom garancijom, Dalmatian ego vinima i mini showroom reviji gdje su izbliza mogli pogledati modele te kasnije isprobati te naručiti modele po mjeri uz pomoć krojačica Duchess teama.
Vjerne ambasadorice branda Borna, Maja Cvjetković, Antea Kodžoman, Suzy Josipović uz brojne klijentice branda birale su modele za nadolazeću sezonu evenata koje su na licu mjesta prilagođavane njihovim željama i potrebama.
Alka Vuica je došla izabrati modele za novi tv show koji snima u Beogradu te je uz pomoć Antuna Tina Brišara odabrala nekoliko stilskih Duchess modnih kombinacija uz neizostavan dodatak perja koje obožava.
Dolazak Jakova Kitarovića je ovaj put bio isključivo poslovan jer je došao pogledati modele koje će služiti za prezentaciju medalje pobjednicima za predstojeću "Zlatnu piruetu" najstariji klizačko natjecanje na svijetu.