Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Mare Milin: Dobra oprema ne snima sama, treba imati dobro oko
Kompanija Vestiaire Collective koja se bavi preprodajom odjeće, zatvorila je ovih dana financijsku konstrukciju zahvaljujući velikim investitorima, usprkos svjetskoj ekonomskoj krizi kroz koju trenutno prolazimo. Dobili su svježi kapital od gotovo pola milijarde kuna, objavio je Tech Crunch.
Kad se sve zbroji, i financiranje od prije, start up je skupio čak milijardu i pol kuna, što otkriva sve veću popularnost projekata koji se baziraju na second hand odjeći i ekološkim protokolima.
Neki od investitora koji su se priključili u drugom krugu financiranja, koje je završeno početkom ovog mjeseca, su Korelya Capital, Fidelity International-managed funds, Vaultier7, Cuit Invest te već prisutni Eurazeo (Eurazeo Growth i Idinvest Venture funds), Bpifrance, Vitruvian Partners, Condé Nast i Luxury Tech Fund.
Vestiaire Collective, čiji je glavni direktor Max Bittner, ima čak 9 milijuna članova u 90 zemalja te je postao ogromno tržište za ljude koji prodaju i kupuju second hand.
Logičan potez investitora slaže se s atmosferom koja u posljednje vrijeme "tišti" svijet mode i proizvodnje odjeće, a to je činjenica da naprosto na svijetu ima previše robe te da je moda jedan od najvećih zagađivača okoliša.
Osim toga, postaje lakše i jeftinije obnoviti garderobu second hand odjećom, naročito usred ekonomskih kriza kakva je ova današnja.
Proces funkcionira na način da onaj koji želi prodati odjevni predmet ne objavljuje osobno, već ga šalje kompaniji koja onda provjerava stanje odjevnog predmeta, definira cijenu i postavlja online. Shipping je u Europi moguć od 2019. godine, a u SAD-u i Aziji bit će moguć do kraja ove godine.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Mare Milin: Dobra oprema ne snima sama, treba imati dobro oko
POGLEDAJTE VIDEO Robert Knjaz: #ZAJEDNO24SATA