To je to što me zanima!

PETA optužila Gucci da u novoj kampanji koristi tigrove kao rekvizite - potiču ilegalni lov

Kao i obično, kako se približava kineska Nova godina, tako brendovi donose kolekcije i kampanje inspirirane njihovom kulturom. No nisu sve uspješne, već neke nailaze na negodovanje i protest
Vidi originalni članak

Kineska godina započinje 1. veljače pa je kuća Gucci svoje nove kampanje ukrasila tom životinjom, koja leži oko manekenki odjevenih u odjeću animalnih motiva.

U reklamama tigrovi sjede na klaviru, leže na sagovima ili hodaju uokolo, dok manekenke opušteno piju čaj. Tigrovi se čine kao da su njihovi ljubimci. 

POGLEDAJTE VIDEO: Petar Trbović o kreativnom poslu stiliste

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

No, umjesto divljenja, kampanja je na kineskom tržištu izazvala negodovanje. Naime, udruge za zaštitu prava životinja optužile su talijansku modnu kuću da koristi tigrove kao rekvizite za promociju svoje nove kolekcije.

NA VISOKOJ POTPETICI Oni su kraljevi savršene štikle: Inovativni autori Louboutin, Jimmy Choo i Manolo Blahnik

- Kompanija Gucci ne shvaća potrebe i interes divljih životinja - komentirala je Elisa Allen, direktorica udruge People for the Ethical Treatment of Animals, odnosno PETA.

VRLO PRAKTIČNO Neobične kombinacije: Hoodica i kaput kao dobar stilski hibrid

Kineska zaklada za očuvanje biološke raznolikosti i zeleni razvoj također je objavila priopćenje u znak protesta protiv Guccijevog 'iskorištavanja tigrova'.

NIJANSE POZITIVE Sunčani dani kao inspiracija: 10 outfita u stilu divne žute nijanse

- Ne protivimo se snimanju divljih životinja u prirodnom krajoliku ako je to unutar životinjske etike. Ali ne prihvaćamo takve komercijalne promocije. Gucci je snimio tigrove u komercijalne svrhe, što krši poslovnu etiku te potiče ilegalni lov i trgovinu ugroženim životinjama u prikrivenom obliku - objavila je kineska zaklada za biološku raznolikost, piše Shine.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare