Odjeća koja ima stari datum, prvenstveno kreacije čija je vrijednost dugotrajna i klasična, postale su traženije tijekom prošle godine te je kupuju i mlađe generacije
Vidi originalni članak
Ne samo retro stilovi, već i ekonomsko okruženje itekako utječe na trendove, stoga je u svijetu zabilježen porast potražnje za vintage stvarima.
Osobe u dobi od 16 do 30 godina kupovale su više vintage stvari nego prije 2020. godine, pokazalo je istraživanje na 1500 ljudi, piše britanski Ecotextile.
POGLEDAJTE VIDEO: Dizajnerica Lana Puljić radi traperice po mjeri
Sve je više vintage shopova, a među trendovima ističu se retro stvari iz sedamdesetih, osamdesetih i devedesetih godina prošloga stoljeća.
Modni fokus je na retro jaknama, kapama s velikim obodom i trapericama visokog struka.
Ističe se i minimalizam devedesetih, koji je krajem prošloga stoljeća vladao modnom scenom.