Prodaja Reeboka bi trebala biti dovršena do proljeća sljedeće godine, a zainteresirani za Reebok su američki VF Corp., koji je ujedno vlasnik brendova Timberland i North Face te kineska Anta International Group Holdings.
Početkom 2000-ih, Reebok je bio među prva tri svjetska proizvođača sportske opreme, nakon Nikea i Adidasa. Adidas je Reebok kupio 2005. godine za oko 20 milijardi kuna te ga planirao postaviti kao glavnu konkurenciju Nikeu.
POGLEDAJTE VIDEO: Kako izabrati idealan model tenisica
Međutim, nakon preuzimanja, prodaja Reeboka padala je kontinuirano tijekom sljedeće tri godine. U pokušaju da podigne prodaju, Reebok je na tržište vratio nekadašnje retro modele, međutim uspjeh nije bio dugotrajan.
Prema izvještaju Reutersa, Adidasov je šef 2017. godine odbio zahtjeve svojih investitora da raskine ugovor s Reebokom, s nadom da će stabilan uspjeh ipak doći.
- Nećemo prodati Reebok jer smo još uvijek vrlo sigurni u strateški položaj tog brenda. Uvjereni smo da će mjere koje poduzimamo biti uspješne - rekao je prije tri godine izvršni direktor Kasper Rorsted, piše Eurasian Times.
Rorsted je naslijedio Herberta Hainera, pod kojim je Reebok prodan Adidasu, 2005. godine.
Sve do ove godine, pokušavali su spasiti Reebok od pada prodaje, restrukturiranjem poslovanja i novim modnim kolekcijama.
U međuvremenu, analitičari su tvrdili da Adidas ne može pažnju resurse posvetiti objema kompanijama, već da je Reebok uteg Adidasovu poslovanju.
Sada su investitori konačno dobili ono što su htjeli, odlazak Reeboka, a upravo radi toga dionice su skočile za 3,3 %.