Medijski projekt Startaj Hrvatska počeo je s emitiranjem prošle godine, 3.listopada. 2020., te mu je cilj pomoći malim poduzetnicima koji imaju dobru i inovativnu ideju da plasiraju svoje proizvode na police SPAR-a.
POGLEDAJTE VIDEO:
Uskoro s emitiranjem kreće druga sezona, a povodom toga, svečano su otvorene 'plave police' na kojim se mogu pronaći vrhunski domaći proizvodi ovogodišnjih kandidata. Njihove proizvode moći ćete pronaći u svim INTERSPAR i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske.
- Nastavljamo s drugom sezonom s našim partnerima aktivno doprinositi hrvatskom gospodarstvu te nas iznimno veseli da u ovim izazovnim vremenima kada je sve otežano imamo mogućnost i snagu dati priliku hrabrim i upornim poduzetnicima koji su dokaz da se dobra ideja, trud i rad isplate te da uspjeh neće izostati za sve one koji imaju kvalitetnu viziju - istaknuo je Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nove TV.
Povodom predstavljanja ovog jedinstvenog televizijskog formata, kandidati će gledateljima ispričati svoju poduzetničku priču - kako su došli na ideju da naprave proizvod, tko im je najviše pomagao i koliko su dugo radili na tome.
Njihovi proizvodi napravljeni su uz podršku stručnog tima SPAR-a koji im je također pomagao da lansiraju svoje proizvode na police.
Predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl rekao je nekoliko riječi o očekivanjima i samom projektu u drugoj sezoni.
- Prvom sezonom projekta Startaj Hrvatska pokazali smo kako je SPAR Hrvatska jak i pouzdan partner, malim, domaćim poduzetnicima i startupima. Drugom sezonom nastavljamo s aktivnom podrškom ambicioznim pojedincima, inovativnim proizvođačima, a broj prijava za ovu sezonu govori u prilog tome kako je Startaj Hrvatska upravo projekt kakav našem društvu i poduzetnicima treba. Od danas, njihove ukusne, hranjive, inovativne i korisne proizvode kupci mogu naći u svim našim hipermarketima - naglasio je.
Ovogodišnji kandidati koji postaju nova lica hrvatske poduzetničke scene predstavili su osam proizvoda: Pa-Šta, 7Stars, Nutty BARica, Fruit Moons, Melli Aromatica, Kombucha, Viktoria te Croaticanna.
Bračni par Renata i Mario Burić kreirali su brend Pa-Šta, a riječ je o ručno rađenim punjenim raviolima koje svojim okusom podsjećaju na djetinjstvo i bakinu kuhinju.
Smrznuti desert 7Stars napravile su vrijedne ruke Marije Čulo kojoj je u proizvodnji pomogao i muž Damir.
Snack pločice s orašastim voćem, Nutty By Maja, zbog zdravlja je osmislila Maja Fertalić.
Jelena Gadže predstavila je svoj proizvod, Fruit Moons koji je jedinstveni i ukusni snack od dehidriranog voćnog pirea, a kaže kako je taj proizvod upravo odraz njenog duha.
Kandidatkinje Vesna Sirovina i Ivana Grčić iz Samobora stoje iza brenda Melli Aromatica, koji uključuje ekološki deterdžent i omekšivač za rublje kojeg bi svaka kućanica poželjela.
Iza imena Ekipa Kombucha stoji četvero prijatelja koji su osmislili istoimeni osvježavajući blago gazirani fermentirani čaj i to čak u četiri okusa.
Prirodna kozmetika Viktoria je po mnogo čemu posebna, a radi se o prirodnoj kozmetici koja je napravljena na bazi magarećeg mlijeka koju je osmislila kandidatkinja Brankica Borović sa svojim mužem Paolom. U njihovoj ponudi možemo pronaći i kreme za lice i šampon za tijelo, a ime ovog brenda dali su kažu, po imenu njihove malene kćerkice.
Tu je i Zvonimir Kalić koji u samom srcu Slavonije uzgaja eko konoplju i proizvodi bio ulje konoplja, Croaticanna.
Novih osam vrijednih i marljivih poduzetnika druge sezone projekta 'Startaj Hrvatska' dobilo je jedinstvenu priliku plasirati svoje proizvode na hrvatsko tržište. U konačnici, samo će jedan od njih odnijeti vrijednu titulu HIT proizvoda 2021. godine.
Prošlogodišnji pobjednik, mladi student ekonomije Goran Čipčić koji je pobijedio s proizvodom Zorina mast, koju je proizvodila njegova baka, a receptura se već dugo prenosi s koljena na koljeno u obitelji Čipčić, poželio je svu sreću ovogodišnjim kandidatima te naglasio kako mu je žao što na današnje svečano otvaranje plavih polica njegova baka Zora nije mogla doći.