Malo je reći da je protekla godina bila izazovna, no mi smo i u takvoj, svoju obitelj uspjeli povećati za čak devet članova, a Muzej iluzija New Delhi naš je 30. član, objavili su iz zagrebačkog Muzeja iluzija.
Međunarodni brend čiji je originalni koncept pokrenut u Zagrebu danas je prisutan u nizu svjetskih metropola, poput New Yorka, Pariza, Šangaja, Dubaija, Chicaga, Madrida, Istanbula, Atene, Berlinu, Kuala Lumpuru i još dvadesetak drugih.
Najnovija franšiza nastavak je uspješnog puta jedinstvenog turističko-edukativnog proizvoda koji sa svakim svojim novim postavom potakne interes slijedom čega se otvaraju novi muzeji.
Muzej je namijenjen širokom dobnom rasponu, zanimljiv je djeci i odraslima jer spaja zabavu i edukaciju. Mjesto je to gdje se posjetitelji mogu, među ostalim, pokušati oduprijeti gravitaciji u Kosoj sobi, doživjeti kako im se prijatelj, partner ili učiteljica smanjuju ili rastu pred očima, izgubiti se u beskonačnosti Sobe ogledala, poslužiti nečiju glavu na pladnju te se 'popeti' na strop u Obrnutoj sobi.
Muzej donosi i veliku zbirku holograma te mnoge optičke iluzije i instalacije. Na novim eksponatima i mozgalicama, koji se poigravaju s ljudskom percepcijom, radi tim arhitekata.