To je to što me zanima!

Odjeću koja izlazi iz sezone više ne pale već je povoljno prodaju

Brendovi na kraju sezone su povlačili odjeću i spaljivali je te uvodili novu, no sada se ta tradicija polako ukida, jer nova online platforma "spašava" robu i nudi je po atraktivnim cijenama
Vidi originalni članak

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Čizme i nakon zimske sezone: Voli kratke krojeve i grunge đir

Jedna od rak rana svijeta mode je i spaljivanje, odnosno uništavanje velike količine odjeće i modnih dodataka na kraju sezone, kako bi se napravilo mjesta za nove stvari. Koje, ako je ne pokupujemo, čeka ista sudbina. No, zato je kompanija Otrium postavila na web platformu koja nudi upravo kreacije koje su izašle iz sezone, brojnih brendova, po povoljnim cijenama. Dakle, bez spaljivanja.

POGLEDAJTE VIDEO: Neobična vjenčanica

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Modni brendovi ne žele prodavati artikle koji izlaze iz sezone na svojim web shopovima, jer upravo taj moment povlačenja stvara prostor za nove stvari. Jer da sve ostavljaju u dućanu ili na službenom web shopu, došlo bi do gomilanja, a i velikih sniženja, a taj image nikako im se ne sviđa.

Brendovi moraju održavati taj dojam novih stvari, promjene, noviteta i svježine, kako bi se i kupci "navukli".

SAMO ONO ŠTO NOSIMO Minimalna 'kapsula garderoba' spašava živce i štedi novce

A što rade kad robu povuku - uništavaju je i pale. Stoga je kompanija Otrium napravila projekt koji na webu nudi upravo te "stare" stvari te su za svoj projekt od investitora prikupili oko 192 milijuna kuna, objavio je Tech Crunch.

Situacija s pandemijom samo je ubrzala proces za Otrium i projekte koji prodaju robu koja nije najnovija ili je rabljena, jer trenutno zatvoreni i pusti dućani diljem svijeta pogoduju ovoj situaciji.

NOVA ERA Promjene u šopingiranju: Hoće li Gen Z 'ubiti' tzv. brzu modu?

Osim toga, mlađe generacije, kao i brojni drugi koji shvaćaju da roba i dodaci ne moraju biti najnovije sezone, mijenjaju pravila kupovanja i sada se otvaraju neki novi modni protokoli i način konzumiranja mode.

Danas mnogi brendovi imaju skladišta puna proljetne odjeće, koja u posljednih nekoliko mjeseci nije prodana te se stvorio strahoviti višak.

DIZAJNERSKO POJAČANJE Kuća Louis Vuitton zaposlila bivšeg dizajnera Mulberry torbi

Otrium platforma za sada ima partnerstvo s oko 200 brendova, a među njima su i Joseph, Reiss, G-Star, Asics, Puma, Vans, Pepe Jeans, Scotch & Soda te brojni drugi. Cijene su kao u outletima, a već se registriralo oko milijun korisnika. 

Njihov online shop "otvoren" je u Nizozemskoj, Francuskoj, Njemačkoj i Velikoj Britaniji, a u planu je skorašnje širenje na druge države.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Čizme i nakon zimske sezone: Voli kratke krojeve i grunge đir

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare