Iako pregledi ne mogu spriječiti pojavu raka, mogu spasiti život jer je rano otkriveni rak dojke u više od 95 posto slučajeva izlječiv, stoga je udruga SVE za NJU pokrenula kampanju "Misli na sebe. Misli na nju" čiji je cilj potaknuti žene na samopregled kao način praćenja zdravlja dojki između kontrolnih pregleda.
POGLEDAJTE VIDEO:
U sklopu kampanje u svim većim trgovačkim centrima diljem Hrvatske može se kupiti posebno dizajnirani ručnik s porukom 'Think Pink', a jedna kuna bit će darovana udruzi. Kupnjom svakog ručnika također je moguće ostvariti 20 posto popusta na ultrazvuk dojki, tumorski marker te mamografiju u poliklinici Medikol.
Popust je moguće ostvariti na naručene preglede do kraja prosinca uz predočenje računa za kupljeni ručnik, bez obzira kada se taj pregled obavi.
"Kako je rak dojke najraširenija vrsta raka kod žena, a svijest o važnosti pregleda još uvijek izrazito niska, htjela sam u prvi plan staviti upravo širenje svijesti o prevenciji malignih bolesti i poticanju češćih samopregleda i pregleda", kazala je na konferenciji za novinare idejna začetnica kampanje Nina Andrijanić.
Dodala je da je ručnik idealan proizvod za ovakvu kampanju jer je sam po sebi koristan, koristi se u kupaonici koja je i intimno mjesto te njegovom upotrebom podsjeća žene na samopregled ili pregled.
Rak dojke najčešća je vrsta raka koja pogađa žene
Rak dojke najčešća je vrsta raka koja pogađa žene, uglavnom starije od 50 godina, ali od te bolesti oboli i oko 20 posto mlađih žena. Vrlo je nasumičan, a broj oboljelih je u kontinuiranom porastu te se procjenjuje da će u Hrvatskoj jedna od deset žena oboljeti od raka dojke tijekom života.
Voditeljica Centra za psihološku pomoć Udruge "SVE za NJU" Ljiljana Vukota istaknula je da jedna trećina onkoloških bolesnika treba profesionalnu stručnu skrb koja u Hrvatskoj još uvijek ne postoji.
POGLEDAJTE NOVI SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM: